יבואנית רכבי דאצ'יה לישראל 'פריסבי' מתחילה בשיווק מוקדם של רכב הפנאי הקומפקטי סנדרו סטפויי, שמחירו נקבע על 120 אלף שקלים. בחבילה זו, פרט לרענון פנימי וחיצוני שהוצג בתחילת השנה, מצויד סנדרו סטפויי במנוע בנזין טורבו שלושה צילינדרים Tce בשידוך אל תיבת הילוכים רציפה וחבילת אבזור אחת. 

הסנדרו סטפוויי החדש, יחד עם סנדרו הרגיל הם מלהיטי המכירות הגדולים ביותר באירופה בקבוצתם ובכלל. הוא מותאם חלקית לשפת העיצוב האחרונה של דאצ'יה ומתכתב עם דאסטר, ג'וגר ודגמים עתידיים. הוא מבוסס על רצפת ה-CMF-B של קבוצת רנו/ניסאן ושומר על הפרופורציות המקוריות והמידות השימושיות; אורכו 4 מטרים, בסיס הגלגלים 2.6 מ' ונפח תא המטען 328 ל'.

דאצ'יה סנדרו סטפויי החדש בארץ
צילום: יצרן
בחלל הפנים בוצעו שיפורים מדודים באיכויות, מרקמים, הנדסת אנוש. הוא כולל כעת במסגרת מפרט 'אקספרשן' מערכת מולטימדיה מעודכנת עם צג 8 אינץ' ותאימות לאפל ואנדרויד, מערכת שמע 4-רמקולים ושליטה מגלגל ההגה על חלק מהפונקציות. כן תמצאו באבזור מצלמה אחורית, חיישני תאורה וגשם, בקרת אקלים, חישוקי 16 אינץ', תאורת Full led וכניסה והנעה ללא מפתח. 

הסנדרו סטפויי, על אף מוצאו כרכב "תקציב", חמוש במספר מערכות הגנה אקטיביות של היצרן. אלה כוללות בלימת חירום אוטומטית, בקרת סטיה מנתיב כולל תיקון וכן התרעה מפני עייפות. בצד הפסיבי שש כריות אוויר וסייעני בלימה ואחיזה. 

דאצ'יה סנדרו סטפויי החדש בארץ


בחרטום מאוכלס מנוע בנזין טורבו בנפח 999 סמ"ק המחלץ הספק מרבי של 91 כ"ס ב-4,500 סל"ד ומומנט מרבי של 14.5 קג"מ הזמינים בתחום שבין 1,750 ל-3,750 סל"ד. את הכוח מעבירה לגלגלים הקדמיים תיבת הילוכים רציפה (CVT). המיאוץ ל-100 קמ"ש אורך כ-12.5 שניות, המהירות המרבית היא 160 קמ"ש וצריכת הדלק הממוצעת היא כ-15 ק"מ לליטר בנזין. 

רועי שחורי, סמנכ"ל פריסבי ומנהל מותגי דאצ׳יה ורנו: ״אנחנו גאים להשיק בישראל את הרכב הנמכר ביותר באירופה  - דאצ'יה סנדרו סטפווי. הסיבות להצלחתו במשך מספר שנים ברציפות הן מגוונות, בין היתר, עיצוב הקרוסאובר הצעיר והעדכני ואבזור פנימי עשיר העונה על כל הצרכים ההכרחיים. מדובר ברכב מרווח ונוח ל 5 נוסעים ובעיקר – קרוסאובר איכותי וחסכוני במחיר מאוד משתלם ביחס למתחרים בקטגוריה".