גולת הכותרת של ה-Q7 דיזל טמונה כמובן בתחנת הכוח שהוא אוצר בחזית. מדובר במנוע 3.0 ל' שש בוכנות טורבו בטכנולוגיה מיקרו היברידית משודך לתיבת הילוכים טיפטרוניק 8-מהירויות והנעה כפולה (קוואטרו) סטנדרטית. ההספק המרבי של המערכת עומד על 286 כ"ס, המומנט הוא 61.2 קג"מ מ-1750 סל"ד. את המיאוץ מעמידה ל-100 קמ"ש יסיים רכב הפנאי היוקרתי ב-6.1 שניות ועד מהירות מבוקרת אלקטרונית של 241 קמ"ש.
במסגרת החידושים יבחינו מומחי אודי בכמה שינויים קטנים בהשוואה לדגם ה-PHEV, שכן ה-Q7 דיזל מוצע כרגע רק עם חבילת S-ליין שכוללת את התמה הספורטיבית/אלגנטית האופיינת לה: סמלונים, חישוקי אודי ספורט בקוטר 21 אינץ' ועוד נגיעות כאלו ואחרות בקבינה. בציוד התקני תאורת LED מטריקס, ספי אגזוז חדשים, ספי דלת מוארים, תקרה פנורמית ועוד.
בתא הנוסעים לוח מחוונים דיגיטלי מלא 12.3 אינץ', ממשק MMI עם צגים כפולים במפלס העליון והמרכזי, משטח טעינה אלחוטי, במת סאונד משוכללת של באנג אנד אולפסן עם 17 רמקולים, פונקציית מתלי אוויר אדפטיביים, חבילת תאורה פנימית מורחבת, בקרת אקלים 4-אזורית, ריפודי עור ולקונה, מצלמות היקפיות וחיישנים היקפיים. לרכב כל מערכות ההגנה של היצרן.