הסילברדו EV הוצג ב-2022, יצא למכירות כשנה לאחר מכן ומסווג כ-Full size pickup (רשיון ג') עם קרבה גנטית לשותפיו בתאגיד GM, בהם רכב ה-4X4 החשמלי, האמר EV. אורכו מקצה לקצה 5.92 מ', רוחבו 2.39 מ', בסיס הגלגלים 3.7 מ', גובהו כמעט 2 מ'. משקלו של הטנדר גבוה מ-4.5 טון וכושר העמסה נאמד ב-650 קילוגרמים. גרירה - 3.5 טון.
חלל הנוסעים כבר אינו ספרטני או באווירה חקלאית כפי שהייתה ניכרת בדגמים קונבציונליים בעבר וכיום מתהדר בגימורים מוקפדים, מערכות מודרניות לרבות ארסנל של בקרות הגנה אקטיביות. הוא מצויד כ-10 סייענים בהם בלימת חירום, תיקון סטיה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, פיקוח על שטח "מת" במראות הצד, אזהרה מפני תנועה צולבת מאחור ועוד.
באבזור התקני שלו תאורת LED בשני הקצוות, מערכת מדיה ראשית 11.8 אינץ' עם ממשקי אפל ואנדרויד, לוח מחוונים דיגיטלי, מערכת שמע ששה רמקולים, מושבים בריפוד דמוי עור, חיישנים היקפיים ומצלמות 360 מעלות ברזולוציה גבוהה. אורך הארגז האחורי 1.55 מ', נפחו 1,634 מ', ובהיותו רכב חשמלי קיים גם פראנק קדמי עם 304 ל'.
מערכת ההינע החשמלית מורכבת משני מנועים חשמליים, אחד בכל סרן. התפוקה המרבית היא 510 כ"ס, 85.1 קג"מ והאצה ל-100 קמ"ש מסתכמת ב-5.1 שניות. ברצפה, מותקנת סוללה בקיבולת 200 קוט"ש (ליתיום יון) שמחלצת טווח נסיעה מרבי של 720 קילומטרים לפי מדידות אמריקניות. מהירות הטעינה המרבית היא 350 קילוואט במסופים מהירים.
יחידות ראשונות של הסילברדו תגענה לארץ בסביבות דצמבר. מסגרת האחריות היא שלוש שנים או 100 אלף קילומטרים (המוקדם ביניהם).