הוא ימכר בארץ בשתי חבילות אבזור, שתי סוללות מובחנות בקיבולת, הנעה קדמית ומחירים שיחלו ב-189 אלף שקלים ברמת הכניסה, ועד 210 אלף שקלים לדגם הבכיר בהיצע.
סיל U מבוסס על רצפה ייעודית, ה-E-platform 3.0, וחשיבותו האסטרטגית לשוק הישראלי כבדת משקל, שכן הוא מצטרף לקטגוריית רכב הפנאי החשמליים בממד בינוני-גדול (סגמנט D). מידותיו: אורך 4.78 מ' (+20 ס"מ בהשוואה לאטו-3), רוחבו 1.89 מ', גובהו 1.66 מ', בסיס הגלגלים הוא 2.76 מ'. נפח תא המטען ללא קיפול השורה השנייה - 425 ל'.
את סיל U ניתן יהיה לרכוש, בדומה ל-SEAL סדאן במפרט 'דיזיין' או 'קומפורט'. ברשימת הציוד התקנית שלו מצלמות היקפיות 360 מעלות, מושבי עור קדמיים חשמליים, מערכת מדיה 12.8 אינץ', לוח מחוונים דיגיטלי מלא, חיישנים היקפיים, עוזרת קולית, מערכת שמע עם תשעה רמקולים, ממשקי אפל ואנדרויד וסגל רחב של מערכות הגנה אקטיביות.
ברמת גימור דיזיין, קיימים בנוסף לכך, מסך מגע מוגדל ל-15.6 אינץ' מתסובב על צירו, במת צלילים של אינפיניטי עם 10 רמקולים, תצוגה עלית, צמד משטחי טעינה לסלולרי, תאורת קבלת פנים דינאמית, חיישני גשם, תאורת אווירה רב צבעונית ומערכת טיהור אוויר.
מתחת לרגליים אוחסנה סוללת LFP, וזו מציעה לבחירה קיבולת של 71.8 קווט"ש, או 87 קווט"ש. הראשונה מוצמדת לדגם קומפורט ומחלצת טווח נסיעה מרבי של 420 קילומטרים עד התרוקנות, בעוד הסוללה הגדולה סוחטת עוד 80 קילומטרים ל-500 קילומטרים במחזור WLTP. טעינה במסוף מהיר תשיב לסוללה 80% בחצי שעה, טעינה ביתית ב-11 קילוואט אורכת כ-7.5 שעות.
שני הדגמים חולקים כוח, ביצועים, נוחות נסיעה, על בסיס קבינה המותאמת לחמישה נוסעים. אלו משודכים למנוע חשמלי בודד על הסרן הקדמי בהספק של 218 כ"ס ו-31 קג"מ. התאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת 9.3-9.6 שניות (תלוי בסוללה) והמהירות המרבית היא 175 קמ"ש.