יבואנית רכבי הונדה בישראל, חברת מאיר, משיקה סוף סוף את הדור השלישי ל-HR-V אשר הוצג בגרסה האירופאית בסוף 2021 אך לא הגיע עד כה. באוגוסט האחרון, הוצגה גרסה מחודשת אשר מכוונת לשיפור העידון והניהוג של הרכב.

במסגרת זו, ניכר בידוד רעשים משופר, כיול מתלים מחודש, ועדכון לניהול מערך הכוח כדי ליצור, בדומה למה שבוצע בסיוויק אספקת כוח מדורגת תחת עומס עם הדמיה של העברת הילוכים ושיפור לצליל.  חיצונית, עבר הרכב שינויים חיצונים קלים בחזית וכן יחידות התאורה האחורית עודכנו. בהונדה ישראל, מציינים שהגרסה המחודשת מגיעה לישראל לפני השוק האירופאי.

​הונדה HR-V המחודש בארץ – המחיר החל מ-205,000 שקלים
צילום: יצרן
 
הרכב, כזכור נשען על פלטפורמת הג'אז הנוכחית ומציע בסיס גלגלים של 261 ס"מ (בדומה לקודמו). הוא נראה גדול מהמקובל בקטגורית רכבי הפנאי הקטנים; אורכו 435.5 ס"מ, רוחבו 179 ס"מ וגובהו 158 ס"מ (אלה נתונים מעט גדולים יותר מהדור היוצא, יליד 2013). נפח תא המטען הוא 335 ליטר והרכב מציע כבעבר את מושבי "הקסם" האחוריים שפגשנו גם בג'אז, ואשר מאפשרים לאחסן תחתיהם מטען באמצעות מנגנון מודולארי. 
 
כמו הג'אז והסיוויק החדשה, גם כאן מותקנת מערכת כוח היברידית שמכונה e-HEV, ואשר בה מנוע הבנזין משמש בעיקר כגנרטור למילוי הסוללה ואין תיבת הילוכים. כאן (כמו בג'אז) מנוע 1.5 ליטר שמייצר 107 כ"ס ו-13.4 קג"מ ב-4500 סל"ד (במחזור אטקינסון).

המנוע חשמלי שמייצר 131 כ"ס ו-25.8 קג"מ הוא זה שמניע לרוב את הרכב ורק פעמים בודדות, בעומס נמוך ומעל 70 קמ"ש, מנוע הבנזין מסייע בהנעה ישירה לגלגלים הקדמיים. ההאצה ל-100 קמ"ש תארך 10.6 שניות והמהירות המרבית היא 170 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת, היא 18.5 ק"מ/ל'. המערכת אף יודעת לדמות הילוכים עם אפשרות לשליטה מפקדים מאחורי ההגה.

​הונדה HR-V המחודש בארץ – המחיר החל מ-205,000 שקלים
צילום: יצרן
 
הרכב יוצע בשתי רמות גימור: 'אלגנס' ו'אדוונס'. בשתיהן צג "9 ולמערך המולטימדיה העדכני שלו ממשקי קישור אלחוטיים. כבר בגימור 'אלגנס' חישוקי "18 , תאורת לד ובקרת אקלים, כשרשימת הציוד הבטיחותי (שעבר שיפור בחידוש) כוללת בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד (אך לא ניטור שטחים מתים).
 
ב'אדוונס', בנוסף לקיים גם דלת תא מטען חשמלית, תאורת לד אדפטיבית, ריפוד משולב עור, בקרת אקלים מפוצלת, מערך שמע משודרג ועוד.
 
המחירים, כרגיל בהונדה נראים מעט יקרים: 205,000 שקלים לגימור הבסיסי ו-220,000 שקלים ל'אדוונס'.