כתוצאה מכך, יחידות התאורה חודשו ויחד עם חתימת הלד העדכנית גובש מראה ספורטיבי ובולט מבעבר. בסיס הגלגלים של הלאון לא השתנה (268 ס"מ) במסגרת החידוש וגם יתר המידות זהות. סביבת העבודה מאופיינת, כמיטב המסורת בגווני ברונזה ובתוכה בוצעו עדכונים ובראשם החלפת צג המולטימדיה בגדול יותר – "12.9 לעומת "10 בעבר. ממשקי הקישור, אלחוטיים.
כמו בעבר תוצע הלאון בגרסת ה-300 כ"ס החזקה באדיבות מנוע ה-2.0 ליטר טורבו של הקבוצה בגימור העשיר יותר שמכונה VZ. כאן זמינים 40.8 קג"מ ב-2000 סל"ד ותיבה דו-מצמדית עם שבעה הילוכים. ההאצה ל-100 קמ"ש תארך 5.7 ש' והמהירות המרבית היא 250 קמ"ש.
במקביל, תוצע האחות השגרתית יותר בעלת מנוע ה-1.5 ליטר טורבו עם מחצית ההספק (150 כ"ס). לרשותה, מערך היברידי מתון (48v) ו-25 קג"מ ב-1500 סל"ד. ההאצה ל-100 קמ"ש תארך 8.7 ש' והמהירות המרבית 215 קמ"ש.
השינויים במחיר אינם מהותיים; גרסת ה-1.5 ליטר תעלה 180,000 שקלים בעוד 260,000 שקלים נדרשים תמורת חבילת ה-VZ. גרסת ה-2.0 ליטר טורבו (190 כ"ס), לא תוצע כרגע בארץ.
הרכב מצויד כסטנדרט בחישוקי "18, תאורת לד, גג זכוכית, מחוונים מוקרנים, מפתח חכם, תאורת אווירה משתנה ועוד. חבילת 'קררה' (15,000 שקלים) תוסיף חישוקי "19, שליטה אלקטרונית בבולמים, ומערך שמע משודרג של סנייזר. ב-VZ בנוסף לכך גם מושבי ספורט משודרגים, ריפוד עור (בצבע שחור או כחול), ותפעול חשמלי לכיוון מושב נהג.
מערך הבטיחות בשתי הגרסאות עודכן וכולל בלימה אוטונומית, תיקון סטייה, ניטור שטחים מתים אקטיבי, בקרת שיוט אדפטיבית, עשר כריות אוויר ועוד.