למקצה השיפורים כמה היבטים: ירידות (בהספק למשל) ומנגד עליה קלה במחיר (בשיעור שנע בין 4000-5000 שקל) לעומת הדגם היוצא, לצד שיפורי בטיחות, אבזור וגימור. בדגם ההנעה אחורית עומד כעת ההספק על 268 כ"ס (במקום 295 כ"ס), ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 7.1 שניות וטווח הנסיעה קטן מ-500 ק"מ ל-468 ק"מ על פי היצרן (מעשית מדובר בהבדלים שוליים).
בדגם ההנעה הכפולה חלו שינויים דומים; ההספק הופחת מ-576 כ"ס ל-489 כ"ס וזמן המיאוץ ל-100 קמ"ש עומד על 4.5 שניות. טווח הנסיעה הותאם מחדש ל-450 קילומטרים במקום 483 קילומטרים. משך הטעינה של הסוללה, 80 קווט"ש LFP (ליתיום איון פוספט) במסוף מהיר, עד 100 קילוואט הוא כחצי שעה, בעוד טעינה בעמדה ביתית נמשכת כ-8 שעות לערך.
מבחינה אסתטית, סביר שרק בוגרי הדגם המקורי שהושק בישראל יצליחו לבודד את השינויים, שכן אלו טמונים באלמנטים שמצויים בפגושים, חתימת ה-LED, עיצוב החישוקים והגוונים. בתא הנוסעים לעומת זאת, 2 רמות גימור בהתאם לסוג ההנעה (אחורית או כפולה) וכך גם משתקף פער המחיר.
בציוד הסטנדרטי, מסך מולטימדיה 15.6 אינץ' שבתוכו רוב הפונקציות, לוח מחוונים דיגיטלי מלא, מושבים מרופדי עור נאפה עם חימום ומיזוג, מצלמות 360 מעלות, חיישני חניה היקפיים, תקרה פנורמית, מערכת שמע 11 רמקולים, בקרת אקלים דו-אזורית, מערכת חניה אוטומטית (חדש לגמרי בדגם) וכן מערכת טיהור אוויר (גם כן תוספת חדשה).
דגם ה-AWD מוסיף גם עיסוי למושבים הקדמיים ותצוגה עלית. שני הדגמים כוללים מערכות הגנה אקטיביות רבות בהן בקרת סטיה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית עם פונקציית עצירה מלאה, ניטור שטח "מת" במראות הצד, וכן לראשונה גם מערכת זיהוי נהג באמצעות מצלמה.
המחירים יתחילו ב-224 אלף שקלים לדגם הנעה אחורית ועד 244 אלף שקלים לדגם כפול הנעה. מטלקאר מוסרים שבמהלך החודש הראשון תוצע הטבה בגובה 6,670 שקלים המורכבת מ-3000 שקלים הנחה ממחיר המחירון, שלושה טיפולים חינם, עמדת טעינה במחיר מסובסד וחבילת אפליקציות מקומיות.