אורכו של האלרוק הוא 4,488 מילימטרים, רוחבו 1,884 מילימטרים וגובהו 1,625 מילימטרים. בסיס הגלגלים עומד על 2,765 מילימטרים והמשקל העצמי עומד על 1,949 קילוגרם. הדגם מציע חלל פנים מרווח ותא המטען כולל אחסון בנפח של 470 ליטר. עם קיפול המושבים האחוריים, המרווח גדל לעד 1,580 ליטר. מסך המולטימדיה בגודל 13 אינץ' הוא חלק מהציוד התקני שלו, כמו גם חלק מהותי במערכות ההגנה האקטיביות.
סקודה מדגישה באמצעות אלרוק את תפישת "פרטים פשוטים חכמים" כגון תאי אחסון בנפח כולל של 48 ליטר ורשת אחסון לכבל הטעינה מתחת למדף האחורי. "תכונות קישוריות אינטואיטיביות, מערכות סיוע מתקדמות ועד תשע כריות אוויר תורמים לחווית משתמש מצוינת ולרמה מקסימלית של בטיחות אקטיבית ופסיבית", נכתב.
ה-Elroq מבוסס על רצפת היצרן המודולרית לחשמל (MEB) המשרתת סגל נרחב של רכבי פולקסווגן ומותגי הליבה. התוספת החדשה, מבחינת המיצוב שלו בסגמנט ה-SUV הקומפקטי מאפשרת בחירה בין מספר גרסאות הנעה והיא זמינה כ-Elroq 50, 60, 85 ו-85x. שמות הדגמים מציינים את הקיבולת של שלוש סוללות ליתיום-יון.
לגרסת הנעה אחורית Elroq 50, כדגם כניסה, קיבולת סוללה של 55 קוט"ש ברוטו (52 קוט"ש נטו), המאפשרת טווח של למעלה מ-370 קילומטרים. המנוע החשמלי המותקן על הסרן האחורי משלב הספק מרבי של 125 קילוואט (170 כ"ס) עם מומנט מרבי של 32 קג"מ. הסוללה של ה-Elroq 60, המצוידת גם בהנעה אחורית, מספקת טווח של יותר מ-400 קילומטרים עם 63 קוט"ש (59 קוט"ש נטו). המנוע החשמלי שלו מספק עד 150 קילוואט (204 כ"ס) ומספק מומנט של 32 קג"מ גם כן. שתי הגרסאות מגיעות למהירות מרבית של 160 קמ"ש.
לשתי הגרסאות החזקות ביותר של Elroq יש את הסוללה הגדולה ביותר בקיבולת של 82 קווט"ש (77 קילוואט-שעה נטו). ב-Elroq 85, הוא מחובר למנוע אחורי בהספק של 210 קילוואט (286 כ"ס) המספק עד 55 קג"מ של מומנט לגלגלים האחוריים. ב-Elroq 85x נעשה שימוש גם במנוע חשמלי על הסרן הקדמי המניב עבורו הנעה כפולה עם 220 קילוואט (299 כ"ס). המהירות המרבית של שתי הגרסאות החזקות ביותר היא 180 קמ"ש. עם יותר מ-560 קילומטרים במחזור ה-WLTP, ה-Elroq 85 משיג את אחד הטווחים הארוכים ביותר בסגמנט שלו, מפרסמת סקודה.
הסוללה של 82 קילוואט בשני דגמי ה-85 היא בעלת קצב טעינה של עד 175 קילוואט. בתחנת טעינה מהירה בזרם ישיר (DC), הוא נטען מעשרה עד 80 אחוז מהקיבולת שלו תוך 28 דקות. ה-Elroq 50 תומך בקצב טעינה של עד 145 קילוואט, בעוד שהאלרוק 60 תומך בעד 165 קילוואט - בגרסאות אלו תהליך הטעינה ל-80 אחוז אורך מקסימום 25 דקות. בנוסף, כל גרסאות Elroq תומכות בטעינה של עד 11 קילוואט בנקודות טעינה של זרם חילופין (AC).
צ'מפיון מוטורס תשווק את האלרוק במהלך שנת 2025. הוא יתחרה בדגמים סיניים (BYD, ליפמוטור, ג'ילי) וכן מול התוצרת הקוריאנית דוגמת קיה נירו החשמלי וינסה לאתגר מלמטה דגמי פרמיום חשמליים של סמארט וכן וולוו EX30 בין היתר.