העיצוב של ה-E-408 מוגדר כהצלבה אמנותית בין רכב פנאי למכונית סדאן דמוית קופה. הוא אינו שונה מהותית מהצורה המוכרת של דגמי הבעירה כמובן, המאופיינים במבנה פאסטבק של הזנב וסיומת תקרה מעוצבת בגובה של 1.49 מ'; אורכו של ה-E-408 הוא 4.69 מטר עם בסיס גלגלים של 2.79 מטר וסידור הושבה לחמישה אנשים. מרווח גחון ראוי מאפשר לו להכיל את הסוללה ברצפה, מבלי להקריב סנטימטרים חשובים בתוך שטח הפנים ולשמר איזון קילוגרמי הולם.
חישוקי סגסוגת 19 אינץ' עם צמיגי 225/50 מסופקים כאן כסטנדרט ללא תלות ברמות הגימור (באירופה לפחות), כך גם קישוטים ייחודיים לגרסה החשמלית וסמלונים המתכתבים עם הגרסאות האקולוגיות, בעוד חלל הפנים והנדסת האנוש מבוססת על ה-i-Cockpit המסורתי. זה מגיע עם מסך כפול בגודל 10 אינץ', עדכונים באוויר לכל הפרמטרים של המערכות והכיול הפנימי, העוזרת הקולית Hey Peugeot בסיוע ChatGPT. מיותר להזכיר שהוא מצויד בכלל מערכות ההגנה האקטיביות.
מערכת ההנעה של ה-E-408 מורכבת ממנוע חשמלי בודד בהספק של 210 כ"ס ו-35 קג"מ בשילוב עם סוללת 58.2 קווט"ש. הצריכה הממוצעת היא 15.2 קוט"ש/100 ק"מ והאוטונומיה המוצהרת במחזור ה-Wltp היא 453 ק"מ. אלה, כאמור הם טווחים מופחתים מאלה שמספקת ה-3008 Long Range, אך מתוארים כטווחים מתאימים מאוד לקהל היעד, כך חושבים בפיג'ו. "ללקוח של מכונית סגמנט C, מרחק נסיעה של 450 ק"מ זה די והותר", הסביר ג'רום מישרון, מנהל המוצר של פיג'ו.
עוד הוא אומר, כי "הודות לבסיס הגלגלים הארוך יותר מזה של ה-308, הצלחנו להתקין יותר תאים ולהגדיל את קיבולת הסוללה". ל-408 החשמלית בלימה רגנרטיבית ניתנת לכוונון לשלוש רמות ויש שלושה מצבי נהיגה סלקטיביים: ECO המגביל את ההספק ל-170 כ"ס ומפחית מומנט לטובת הגדלת הטווח, רגיל (190 כ"ס) וספורט המבטיח ביצועים מרביים, אם כי אין נתונים רשמיים על האצה. ניתן להתחבר למסופי DC מהירים של 120 קילוואט כדי להשיב לסוללה מ-20 ל-80% תוך 30 דקות ולהחזיר כ-100 ק"מ של אוטונומיה תוך 10 דקות.
לרכב תהיינה כמה רמות גימור ומיתוגים, כולל ה-GT הבכירה עם תאורת LED מטריקס מורחבת, אפקט תלת ממדי בלוח המחוונים, גימורי אלומיניום מהודרים, מערכות הגנה נוספות ועוד. ה-408 החשמלית תהיה הגרסה היקרה ביותר של הסדרה - ועל כן המחירים באירופה מצטופפים סביב 44 ועד 47 אלף יורו. דוד לובינסקי תשווק את ה-408 החשמלית בישראל בשנה הבאה.