קאדילק לא נפרדת בינתיים מזללניות הבנזין, כפי שראינו עם אסקלייד ודגמי ביצועים, אולם היא תציע רק מכוניות חשמליות בעתיד. הראשון בהם הוא רכב הפנאי ליריק (Lyriq) ואחריו בשנה הבאה ישווק אח קומפקטי בשם אופטיק שהינו קצר ב-20 ס"מ לערך (עד כ-4.80 מטרים). "זה מראה שאנחנו משקיעים בשוק הזה לטווח ארוך", הסביר ז'אן-פייר דיירמז, מנהל השיווק של ג'נרל מוטורס בגרמניה, שהמטה שלה הוקם לאחרונה בפרנקפורט.
לדבריו, "הרעיון הוא לא רק למכור מכוניות באירופה, אלא גם לבנות מותג יוקרה חדש ויציב שיזכה להכרה מצד הקהל", אומר דיירזמז. "בניגוד למגמת הקיפאון במכוניות החשמליות, הצמיחה ברכבי פנאי מחושמלים בקטגורית פרימיום היא דווקא יוצאת דופן. הלקוחות האמידים פחות רגישים למחיר והם גם מוכנים יותר להחליף מותגים". על פי הבנתו, "אנשים מתקדמים קונים מכוניות חשמליות".
הליריק מבוסס על פלטפורמת Ultium של ג'נרל מוטורס שמקבלת הרבה קרדיט גם מהיריבים של המותג האמריקני וכן מסין. מארז הסוללות כולל תריסר מודולים וקיבולת של 102 קילוואט שעות (קוט"ש) וכן שתי יחידות הנעה שמבטיחות טווח משוער של 530 קילומטרים לפי תקן WLTP. תפוקת המערכת היא 388 קילוואט (528 כ"ס).
לקאדילק, שנסוגה מאירופה ב-2017 אחרי מכירת אופל לפיג'ו-סיטרואן, צפוי סגל מלא של מכוניות חשמליות עד 2030. פרט לקאדילק ליריק, אופטיק, המותג הציג גם גרסה חשמלית של אסקלייד. עוד מכונית אולטרא יוקרתית על הכוונת של האמריקנים היא הסדאן סלסטיק אשר תיוצר רק במספרים קטנים החל בסוף השנה. בנוסף, מתוכנן קרוסאובר נוסף בשם ויסטיק שיתמקם בין הליריק לאסקלייד. כמו כן, צפויה גם סדאן חשמלית נוספת.
ביבואנית לישראל UMI מצפים לראות בארץ את ליריק ואופטיק במהלך שנת 2025. הליריק מתומחר באירופה בגרסאות בסיס ב-85 אלף יורו, בעוד אופטיק ינוע בגזרת ה-50-55 אלף יורו לדגמי כניסה. ייתכן ונראה בישראל בעתיד גם את האסקלייד החשמלי, אם כי אין עדיין הסכמות לגביו.