חלל הפנים נותר ללא שינוי: סידור הושבה לחמישה, דיפוני עור, חימום מיזוג מושבים, בקרת אקלים מפוצלת, במת צלילים משוכללת, שפע מערכות בטיחות. בסביבת העבודה לוח המחוונים החדש Digital Stage שמכיל את שלושת המסכים המוקדשים לאבזור (11.9), אינפורמציה (14.5 אינץ') ולנוסע (10.9 אינץ'), אליו מתווספת תצוגה עלית עם מציאות רבודה.
בהיותו רכב חשמלי, לאווירודינמיקה יש, כפי שציינו בתחילה תפקיד מהותי: בחזית זו, הספורטבק מנצח את ה-Q6 עם מקדם גרר מופחת של 0.02, ובכך מגיע ל-0.26. העיצוב הספורטיבי, שוב לא פגע בשטח המחיה על הסיפון וגם לא בכושר הנשיאה: למעשה, לתא המטען קיבולת של 511 ליטר, שניתנת להגדלה עד ל-1,373 בקיפול המושבים האחוריים. בתא הקדמי, או פראנק, יש עוד 64 ליטר לאחסון.
הבסיס הטכני זהה ל-Q6: זוהי פלטפורמת ה-PPE החדשה שבה משתמשות אודי ופורשה; החידוש, שהורחב גם ל-Q6, הוא הצגתו של דגם בסיס עם סוללת 83 קוט"ש (75.8 קוט"ש נטו) ומנוע אחורי יחיד בהספק של 252 כ"ס בעל מרחק נסיעה מרבי (מוצהר יצרן) של 545 קילומטרים עד התרוקנות במחזור Wltp אירופי (הנהוג גם בישראל).
דגם זה, מצטרף לגרסת 306 כ"ס עם סוללה של 100 קילוואט, וכן דגם עם 386 כ"ס ו-497 כ"ס דו מנועי. חבילת ה-Performance מחלצת את האוטונומיה הגדולה ביותר: 656 ק"מ במחזור ה-Wltp, בעוד שלדגם הבסיס של 252 כ"ס (לעיל) יש את הצריכה הממוצעת הנמוכה ביותר: 15.6-17.7 קוט"ש/100 ק"מ. הגרסה המהירה ביותר היא ללא ספק ה-SQ6, שמאיצה מעמידה אל 100 קמ"ש ב-4.3 שניות ומוגבלת ל-230 קמ"ש.
פלטפורמת ה-800 וולט מאפשרת טעינה מהירה ב-270 קילוואט (22 דקות מ-10 עד 80 אחוז) עבור גרסאות ה-quattro ו-SQ6, אולם כאן חלה ירידה ל-260 קילוואט עבור ה-Performance ו-225 קילוואט עבור הבסיס.
באירופה מדברים על תוספת של כמה אלפי יורו תמורת דגם הספורטבק, שמתומחר בכ-70 אלף יורו לערך. בישראל נראה אותו ברבעון 2 של השנה הבאה, כך מסרה ל'אוטו' היבואנית צ'מפיון מוטורס.