בתחילת דרכה של MG בארץ, שווקה כאן ה-3 (דור שני) עם מנוע 1.5 ליטר בנזין שמייצר 106 כ"ס בגרסה ידנית, ועם ניסיון לייצר לה מראה אופנתי דרך צבעים בולטים ושילוב גג שחור. הפעם איפוא, מדובר ברכב שונה לגמרי וגדול משמעותית שיוצע רק בגרסה היברידית.
הרכב החדש נשען על בסיס גלגלים של 256 ס"מ אך אורכו 411 ס"מ - גדול ביחס למקובל בתחום הסופרמיני. רוחבו 180 ס"מ והגובה 150 ס"מ. נפח תא המטען הוא 241 ליטר (293 ליטר ללא כיסוי), בעוד המשקל נע בין 1308 -1298 ק"ג.
ל-MG3 ההיברידית הספק גבוה מאוד ביחס לקטגוריה - 194 כ"ס. ההאצה ל-100 קמ"ש תארך 8 שניות והיא תעפיל עד מהירות מרבית של 170 קמ"ש. שילוב הכוחות, מורכב ממנוע בנפח 1.5 ליטר שפועל במחזור אטקינסון ומייצר 102 כ"ס ו-13.1 קג"מ ב-4500 סל"ד בצימוד אל מנוע חשמלי בעל תפוקה של 136 כ"ס ו-25 קג"מ. ל-MG3 סוללה קומפקטית של 1.83 קוט"ש וכן מנוע חשמלי נוסף, שאחראי לטעינת הסוללה.
חטיבת הכוח משולבת עם תמסורת אוטומטית בעלת שלושה הילוכים המוקדשת גם לביצוע, אך בעיקר לשמירה על ניצול אנרגיה מבוקר. צריכת הדלק הממוצעת היא 22.4 ק"מ/ל' והציון הירוק במדד זיהום האוויר הוא 3. ברמת הבטיחות, לרכב בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, ובגימור 'לקשרי' ניטור שטחים "מתים" במראות הצד ועוד.
הרכב יקושר לאפליקצית תפעול ייעודית של MG דרכה ניתן לנהל חלק מהפונקציות. בגימור 'קומפורט' (127,000 שקלים) לרכב חישוקי "16, צג מולטימדיה "10.25 עם ממשקי אפל ואנדרויד, לוח מחוונים דיגיטלי, בקרת אקלים עם פתחים מאחור ועוד.
ברמת 'לקשרי' (128,000 שקלים) מתווספים תאורת לד, מצלמות היקפיות, מפתח חכם, ריפוד משולב דמוי עור ועוד. גג נפתח בגימור המהודר גובה תוספת של 1000 שקלים. פער המחירים הקטן בין רמות הגימור רומז שהבסיסית תוצע כנראה לציי רכב.
מהיבואנית נמסר כי עד ה-15.11.24 יוענקו הטבות רכישה משמעותיות עם מחירים מוזלים ל-118,000 122,000 ו-125,000 שקלים בהתאמה.
המחירים מחושבים עם מע"מ 18% לקראת שנת 2025. לקוח שיבחר לקבל את הרכב ב-2024, יזוכה ב-1% הפרש שיעור המע"מ.
לרכב אחריות של 7 שנים (8 שנים לסוללה) או 150,000 ק"מ בשני המקרים.