ב.מ.וו iX50, בשונה מ-iX40, מצויד בשני מנועים חשמליים וההנעה כפולה. לגרסה זו 523 כ"ס ו-78 קג"מ, משך ההאצה ל-100 קמ"ש 4.6 שניות והמהירות המרבית 200 קמ"ש; לסוללה 111.5 קוט"ש, הטווח המוצהר הוא 600 ק"מ והספק הטעינה המהירה 195 קילוואט. להשוואה, לגרסה iX40 שיש לה מנוע אחורי בלבד, 326 כ"ס ו-64.2 קג"מ, 0 ל-100 קמ"ש ב-6.1 שניות, לסוללה 76.6 קוט"ש לטווח 408 ק"מ והספק הטעינה המהירה 150 קילוואט.
שינוי זה מביא לכך שהדגם מוצע כעת תקנית עם קפיצי אוויר; היגוי אחורי הוא במפרט של רמת האבזור הגבוהה ביותר.
ב.מ.וו iX50 מוצע כעת ברמת האבזור 'ספיריט' שהייתה קודם רק בגרסה iX40 ובמחיר מאוד קרוב אליה: 595,000 שקלים; עם השקת הדגם בארץ ב-12.2021 מחירה היה 559,000 שקלים. מחיר זה אף נמוך מ-iX40 ברמת האבזור השנייה ('טק') שמחירה עמד על 599,000 שקלים.
ההיצע
ב.מ.וו iX50 מוצע בשלוש רמות אבזור. ב'ספיריט', שמחירה כאמור 595,000 שקלים, תאורת לד, חישוקי "21, גג זכוכית עם הצללה פוטואלקטרית, מפתח חכם, סגירת דלתות רכה, תפעול חשמלי לדלת האחורית ולמושבים הקדמיים, צג "12.3, מחוונים מוקרנים, תצוגה עילית, בקרת אקלים ארבעה-אזורית. במפרט הבטיחות: בלימה אוטונומית גם בנסיעה לאחור, תיקון סטייה מנתיב וניטור אקטיבי של שטח מת, בקרת שיוט אדפטיבית.מחיר הרכב ב'טק' הוא 660,000 שקלים ובזו מעבר נתיב אוטונומי, ובנוסף גם מושבים קדמיים עם אוורור ועיסוי, מערכת שמע של הרמן קרדון, פריטי גימור ספורטיביים בחוץ, גימור מהודר יותר בפנים.
המחיר ברמת האבזור 'סופריור' הוא 720,000 שקלים, וזו כוללת בעיקר היגוי אחורי ובנוסף חישוקי "22; הריפוד והדיפון מהודרים יותר.
המשמעות היא שהשילוב הספק-הנעה/מחיר מאתגר מאוד את זה של דגמי הפנאי החשמליים הגדולים של אודי ומרצדס.