הספורטאז' המעודכן שהוצג בדרום קוריאה, לפחות בהופעתו, יהיה זהה לדגם שיוצג באירופה, אם כי זה האחרון יהיה קצר מהקוריאני וגם מהגרסה שתמכר למשל בארה"ב. במישור זה, הוא מקבל חתימות תאורה עדכניות, המתכתבות כאמור עם היצע הרכבים החשמליים החדשים בהם EV9, וכן עם המראה החזיתי של קיה פיקנטו. המשמעות - פנסים אופקיים שמגרדים את הבסיס של הסנטר ומעניקים לו מראה ספורטיבי יותר, פגושים חדשים מלפנים ומאחור וכן יהיו גוונים חדשים ועוד חישוקים לבחירה.
מה שלא בולט מבחוץ בהחלט ניכר בפנים במסגרת מתיחת הפנים; מחד, קיה שומרת על הנדסת האנוש המקורית עם חוגת שליטה בתעלה, פקדים לצידה ומשענת יד מרכזית גדולה, אך בכל הכרוך בתפעול ישנם מספר חידושים: גלגל ההגה למשל מאמץ עיצוב רטרו-מודרני, ומערכת המולטימדיה בגודל 12.3" מוחלפת בצמד צגים מלבניים דקים יותר, אך ברזולוציה משופרת. הבדל נוסף טמון גם ב"ריקון" הקומה העליונה - פתח המיזוג למשל, הוסר.
בקיה, לפחות על פי הדיווחים, לא יערבבו מחדש את נבחרת המנועים ויסתפקו בשיפור מדוד של מערכת ההינע ההיברידית של הספורטאז' עם מנועי 1.6 ל' טורבו ו-2.0 ל', עם תוספת סוסים קלה ופעולה חלקה יותר בגרסה ההיברידית. לרכב יהיו גם מספר שדרוגים בתחום הבטיחות כולל מנגנוני התרעה מתקדמים בפני עייפות ובקרת שיוט אדפטיבית עם פונקציות משוכללות יותר.
הספורטאז' המעודכן יגיע לכבישים במהלך השנה הבאה. אז גם נקבל מידע מפורט יותר לגבי תאריך השקתו המקומית בהתאם לדגם שייחשף עבור השוק האירופי.
מיבואנית קיה לישראל קבוצת טלקאר נמסר ל'אוטו': מתיחת פנים לקיה ספורטאז' מתוכננת למחצית השניה של 2025. פרטים על הדגם ומועד לתחילת שיווק בישראל עדיין לא ידועים."