דגם חדש
טראוורס החדש מבוסס על אותה רצפה ששירתה את קודמו (C1XX) ובסיס הגלגלים, 307 ס"מ, ללא שינוי. הרכב עתיר הממדים גדל קלות; אורכו 523.5 ס"מ (4.5 ס"מ יותר), רוחבו 201 ס"מ (1.5 ס"מ יותר), גובהו 182 ס"מ (2.5 ס"מ יותר).שינוי משמעותי הוא באגף המנוע. מנוע הבנזין האטמוספרי בנפח 3.6 ליטר ובמבנה V6 הוחלף בטורבו-בנזין 2.5 ליטר 4 צילינדרים. בהתאם, ההספק גדל במעט, מ-314 ל-328 כ"ס ואילו המומנט התעצם בהרבה: מ-36.7 קג"מ ל-45.1 קג"מ.
התיבה חדשה, עם 8 הילוכים (9 היל' קודם), ההנעה קדמית והנעה כפולה מוצעת ברמת האבזור הגבוהה וגם בגרסה המוכוונת יותר לשטח (Z71).
משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש 6.6 שניות בהנעה הקדמית, 6.9 שניות עם הכפולה, וצריכת הדלק הממוצעת היא 10.2 ק"מ/ל' או 9.3 ק"מ/ל' בהתאמה.
העיצוב החיצוני של טראוורס העכשווי שונה, והרכב נראה קשוח מקודמו, עם מסר עיצובי הדומה לזה של הדגמים החדשים של שברולט. מלפנים סבכה גדולה יותר, יחידות תאורה שונות, ואילו מאחור הקורה האחורית במבנה ייחודי המוסיף הופעה מעט ספורטיבית. כמעט בכל הגרסאות חישוקי "18 חדשים אף הם, מוסיפים להופעה הכוללת.
בסביבת הנהג בולט צג "17.7 החובר למחוונים המוקרנים, בורר ההילוכים חדש וממוקם ליד ההגה. החומרים בתא הנוסעים משופרים יותר מאשר בדגם הפורש.
טראוורס מוצע כקודמו עם שבעה מושבים (שני מושבים נפרדים בשורה השנייה) או עם שמונה מושבים; בגרסת Z71 רק שבעה מושבים.
גרסאות, אבזור, מחירים
מפרט הבטיחות עודכן, וזה כולל בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית.שברולט טראוורס מוצע בהנעה קדמית או כפולה, בגרסה רגילה או כזו עם מפרט טכני מתקדם המוכוונת יותר לשטח ובמספר רמות אבזור.
בגרסה הרגילה וברמת האבזור 'LT' שמחירה 340,000 שקלים, מערכת לביטול רעשים, תאורת לד, מצלמות היקפיות, מפתח חכם, תפעול חשמלי לדלת תא המטען (כולל בחיווי רגל) ולמושב הנהג, בקרת אקלים תלת-אזורית עם שליטה מאחור.
מחיר 'LT לקשרי' הוא 360,000 שקלים ובזו, בנוסף, גג זכוכית וריפוד דמוי עור.
ב-'LT מידנייט' העולה 380,000 שקלים בעיקר הנעה כפולה, גם חישוקי "20 ובנוסף פריטי עיצוב ספורטיביים וחלקים מושחרים (כיתובים, מסגרות שמשות, חישוקים).
גרסת Z71 מוצעת ב-400,000 שקלים, והמפרט הטכני המשופר שלה מאפשר לה להעמיק בשבילים. מערך ההנעה הכפולה מתקדם יותר, כולל דיפרנציאל אחורי דו-מצמדי להדמיית כזה מוגבל-החלקה, בולמים מתקדמים יותר עם שליטה אלקטרונית, בקרת נסיעה במורד. גם המרכב מכוון יותר לעבר השטח: מפשק הסרנים גדל מלפנים ומאחור ב-1.4 ס"מ ל-172.3 ול-171.7 ס"מ, מרווח הגחון הוגבה ב-1.5 ס"מ ל-19.7 ס"מ, הפגושים שונים לשיפור זוויות הגישה והנטישה ובגרסה זו צמיגי שטח. בנוסף, גם פריטי עיצוב חיצוני בהשראת רכבי שטח.