המסקרן בין השניים הוא ללא ספק קיה EV9 GT, גם בשל הפופולריות הגדולה שלו באמריקה, גם בזכות היותו SUV המוגדר "רכב ביצועים". הוא מתברג בצמרת של ה-EV9, וניתן יהיה לזהות אותו מבחוץ עם קצת עבודת בילוש, אולי על ידי קליפרים בתמת ליים-ירוק ועוד סמלונים המוקדשים לדגם הביצועים. חלל הפנים ממשיך את המוטיב הזה עם מושבי ספורט כולל משענות ראש עם כיתובי GT, הגה ספורטיבי מובחן, דיפוני אלקנטרה וכן תהיה לרכב תאורת אווירה ייחודית.
ה-GT נושא שני מנועים חשמליים - 214 כ"ס מלפנים ו-362 כ"ס מאחור, עם הספק מערכת של כ-501 כ"ס משוקלל. המשמעות? ה-EV9 GT מהיר יותר מגרסת ה-GT-Line AWD הנוכחית ב-0.7 שניות, ומעפיל ל-100 קמ"ש ב-4.3 ש'. אלה נתונים מרשימים אבל מספרים רק חלק מהחוויה: ה-GT למעשה מציעה את הילוך וירטואלי (VGS) המדמה החלפת הילוכים, מתלים בשליטה אלקטרונית עם תוכנה ייעודית, דיפרנציאל אחורי אקטיבי, מערכת בלימה מוגדלת וכן חישוקי וה-21" להם הוצמדו צמיגים המיודעים לביצועים תובעניים.
טווח הנסיעה הרשמי טרם פורסם, אם כי הסברה היא שעל סיפונו נוכחת סוללת ה-110 קוט"ש החדשה שהוצגה על רצפת יונדאי איוניק-9, כולל הספק טעינה משופר, יכולת פריקה חיצונית לטעינת מכשירים ושיפורים נוספים בוויסות טמפרטורת הסוללה בעת עומסים.
"ה-EV9 הפך להיות שחקן חשוב עבור קיה. הוא מייצג את רכב הפנאי שטח החשמלי בעל שלוש השורות הראשון בשוק ההמוני", אמר סטיבן סנטר, בכיר בחברת קיה אמריקה. "ו-EV9 GT כולל את כל האלמנטים הנפלאים האלה תוך הגברת גורם הכיף בצורה משמעותית. הדגם החדש אמור לעורר את לבם של חובבי נהיגה שעדיין זקוקים לפרקטיות של רכב פנאי שטח עם שישה נוסעים".
המחירים שלו בארה"ב יתחילו ב-82 אלף דולר, על פי השערות שונות. מהיבואנית לישראל טלקאר נמסר למערכת 'אוטו': "אנחנו בודקים כרגע את נושא המיסוי ועד לקבלת החלטת הממשלה בנושא המיסוי של הרכב החשמלי לשנת 2025 לא נוכל לתת תשובה סופית. המטרה שלנו להביא את כלל הדגמים ורמות הגימור לשוק בישראל".