מורכבות התאגיד
לדונגפנג, תאגיד רכב בבעלות המדינה שנוסד ב-1958 והוא כעת הרביעי בגודלו במדינה, מספר מותגים, חלקם ותיקים כמו מנגשי המייצר רכבי שטח לשימוש צבאי (כולל דמוי-האמר; בהתחלה עם שלדה משלו), אחרים ממש חדשים, כמו של חטיבת הפרמיום שלה eπ (אי-פאי). חטיבת M-הירו, נוסדה ב-2022, זו פונה לשוק רכבי השטח היקרים.אחדים מהמותגים משווקים כבר בישראל, כמו פורת'ינג (Forthing על-ידי UMI) ואילו מטרו מוטור מצדה מייבאת גם את תת המותג נאמי (Nammi), מציעה כאן את הדגם בוקס.
כזכור, חברת דלק מוטורס הודיעה לאחרונה על רכישת פעילות יבוא הרכב של מטרו מוטורס, פעילות שתבוא לידי ביטוי בשנה הקרובה.
לשטח, ממש חזק
M-הירו פונה לשוק רכבי השטח היוקרתיים ועושה זאת באמצעות דגם חדש המציע מפרט טכני מכובד ביותר. הדגם 917 הוצג עם ההכרזה על הקמתה, זה הושק לייצור ב-2023 והוא, ראשית, מאוד מאוד חזק.הדגם, המשווק כאן כ-M-הירו 1, מצויד בארבעה מנועים חשמליים, אחד לכל גלגל, והתפוקה הכוללת היא 1088 כ"ס ו-142 קג"מ. משך התאוצה ל-100 קמ"ש הוא 4.2 שניות והמהירות המרבית מוגבלת ל-180 קמ"ש. לרכב סוללה ענקית של 142 קוט"ש, הטווח רק 407 ק"מ (משקל, ביצועים), הספק הטעינה המהירה, 100 קילוואט, בינוני.
הממדים גדולים: בסיס הגלגלים 295 ס"מ, אורכו 499 ס"מ, רוחבו 208 ס"מ וגובהו 196 ס"מ. נפח תא המטען 452 ליטרים, והמשקל כבד: 3300 ק"ג.
במפרט הטכני: היגוי אחורי לזווית של 10.6 מעלות, קפיצי אוויר המאפשרים הגבהת הרכב. שליטה נפרדת על כל גלגל מאפשרת כישורי שטח מכובדים ביותר – כמו נעילות אורכיות ורוחביות יחד עם טורק וקטורי – וההיגוי האחורי אמור לשפר מאוד את כישורי התמרון בשטח, גם בהקשר של אתגר טכני.
קפיצי האוויר מאפשרים להביא את הרכב למרווח גחון של 36 ס"מ ולזוויות גישה ונטישה של 36.8 ו-37.5 מעלות. הרכב יכול לצלוח מעברי מים בעומק 90 ס"מ ולטפס לגובה של 4,772 מטר מעל פני הים; לא רלוונטי לכאן, די ישים בהימליה (אבל לא למעבר הגבוה שם).
האבזור ממש עשיר
הירו M-1 כולל מפרט בטיחות עכשווי, ולמצלמות ההיקפיות נוסף גם מערך לראיית לילה.במפרט האבזור, בין השאר: תאורת לד, חישוקי "20, שני גגות זכוכית, תפעול חשמלי לכל המושבים, כולל חימום, אוורור ועיסוי, צג מרכזי "15.6, ייעודי לנוסע בגודל "12.3, מאחור "8, מערכת שמע של דיינאודיו עם 16 רמקולים, עור נאפה.