חברת הבת של פולקסווגן אומרת שהיא תפתח "נגזרות חדשות" עם מנועי בעירה על פני כל מגוון הדגמים. פורשה רוצה להשען על שיטה זו כדי לספק את דרישת הלקוחות מכיוון שהמכירות של כלי רכב חשמליים מלאים מצטמצמות. "יש מגמה ברורה - סגמנט היוקרה הפרימיום נשאר צמוד אל מנועי בעירה, אז נגיב בהתאם בתוך מחזור המוצרים שלנו", מצוטט סמנכ"ל הכספים של פורשה, לוץ משקה.
הביקוש למכונית החשמלית הראשונה של פורשה, ה-Taycan, שזמינה כעת גם כסטיישן, נבלם כמעט לגמרי. עם המקאן החדש, המותג החל לאחרונה להציע אותו רק כדגם חשמלי בלבד. הדור הקודם של מנועי הבעירה עדיין נמכר, אבל אינו קיים יותר במדינות האיחוד האירופי בשל רגולציות.
פורשה תמשיך לפתח גרסאות של רכב הפנאי הגדול קאיין ושל פאנאמרה סדאן עם מנועי בעירה, "על מנת לתת את המענה הנכון לדרישת הלקוחות באזורים השונים בעולם", אומר משקה. "אנו בוחנים כעת אפשרות לצייד את הרכבים החשמליים הטהורים שתוכננו במקור בהנעה היברידית או מנוע בעירה. אנו נמצאים כעת בתהליך של קבלת החלטות קונספטואליות. ברור שנישאר עם מנוע הבעירה לאורך זמן רב".
אחרי ה-Taycan ומקאן תהיינה גרסאות חשמליות של מכוניות הספורט הקטנות בוקסטר וקיימן. כמו כן הוכרזו קאיין חשמלי ורכב פנאי חשמלי חדש לגמרי, גדול עוד יותר הנמצא בקנה אף הוא. עתיד חשמלי לחלוטין עבור הפנאמרה נראה רק עניין של זמן אולם פורשה לא מספקת שום מידע לגבי כך בשלב הנוכחי, ייתכן בשל אותן סיבות לעיל.
פורשה, נזכיר, הצהירה בעבר כי 50% ממכירות הרכב שלה עד 2025 תהיינה של מכוניות המונעות חשמל והיברידיות פלאג-אין. רכבים חשמליים לחלוטין אמורים להוות 80 אחוז מהמכירות ברחבי העולם עד 2030. לפי סמנכ"ל הכספים, החברה עדיין ערוכה לכך, אך רוצה להפוך את היעד לתלוי בביקוש בפועל. במילים אחרות, הערכים נמוכים בהרבה.