ההנהלה החדשה של תחום הרכב בחברת מאיר, היבואנית, מדברת על שינוי משמעותי בהיקף הפעילות של לינק & קו בישראל. חברת מאיר מכוונת למכור בין 3000 ל-4000 יחידות כבר בחודשים הראשונים של 2025. ההערכה של אנשי חברת מאיר היא כי בזכות המחיר התחרותי של הדגם החדש 02 – החל מ-170,000 שקלים – ניתן יהיה למכור למעלה מ-6000 מכוניות בשנה. זהו היקף מכירות נאה מאוד לדגם יחיד, משמעותי במיוחד בחברת מאיר.
התכניות
בתחילת 2025 ינחת בארץ הדגם הראשון שהושק כאן, 01, לאחר שזה עבר מתיחת פנים. לקראת אמצע השנה יגיע לישראל הדגם 08, דגם פנאי בגודל בינוני (D-SUV) שממדיו נאים – בסיס הגלגלים 284.8, אורכו 482 ס"מ, רוחבו 192 ס"מ וגובהו 169 ס"מ – הבסיס הוא הרצפה הקומפקטית CMA Evo, יחידת הכוח היברידית-נטענת ומייצרת 593 כ"ס(!) ו-92.3 קג"מ(!), ההנעה כפולה, לסוללה 39.6 קוט"ש והטווח בחשמל בלבד 120 ק"מ (תקן סין, CLTC).עד סוף אותה שנה אמור להתחיל גם שיווק הדגם Z10. זהו רכב חשמלי גדול המקביל לזיקר 001, בשלב זה לא הוחלט אם ישווק באירופה, אבל במקרה שלא, תפעל חברת מאיר להביא אותו במסגרת ההסדר ליבוא דגמים שאין להם תקינה אירופאית בסדרות קטנות.
זהו רכב מרשים למראה שממדיו מכובדים – בסיס הגלגלים הוא 300.5 ס"מ, אורכו 501 ס"מ, רוחבו 197 ס"מ וגובהו 147 ס"מ – והמפרט לא פחות: 422 כ"ס למנוע-יחיד/הנעה-אחורית, 789 כ"ס לשני-מנועים/הנעה-כפולה.