אחרי שפסק שיווקה לפני כמה חודשים, ולאחר העברת זיכיון המותג  Leapmotors מבית מטרו מוטור לידי קבוצת סמלת בעקבות הסכמים עם תאגיד סטלנטיס, החשמלית הזולה ביותר בישראל, ליפ T03 חוזרת לישראל - והפעם בתקינה אירופית כהלכתה. המשמעות, הסופר מיני החשמלית תימכר עם סגל מערכות הגנה אקטיביות ומספר ליטושים באיכות הכללית של המוצר וחווית הנהיגה. 

ה-T03, עם מיתוג מקוצר תחת הכותר LEAP, חוברת כעת לרכב הפנאי ליפ C10 ומעמידה עבור המותג הסיני, גם עבור היבואנית, שני רכבים אסטרטגיים חשובים בשוק הרכב החשמלי משני קצוות רף המחירים והגדלים, כאשר ב-109,990 אלף שקלים, אין לה מתחרים ישירים בקבוצת הסופר מיני עם מערכת הינע חשמלית מלאה במפלס המחירים הנקוב. 

החשמלית הזולה בישראל: ליפ T03 המעודכנת בארץ
צילום: יצרן

חבילה זו, כוללת גם הפעם מנוע חשמלי בודד, אם כי מוחלש מעט לעומת הדגם היוצא (108 כ"ס) כשלזה הספק של 95 כ"ס ומומנט של 16.1 קג"מ העוברים לגלגלים האחוריים. ערכים אלה, מסייעים לה להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-12.3 שניות ועד מהירות מרבית של 130 קמ"ש. 

סוללת ה-LFP ברצפה, לה קיבולת של 37 קוט"ש, מספקת טווח נסיעה מרבי של 265 קילומטרים בין טעינות. הספק הטעינה המרבי בזרם ישיר DC הוא 45 קילוואט/שעה, כך שניתן להשיב לסוללה 80% ב-36 דקות. טעינה ביתית מלאה, אורכת 7 שעות. 

החשמלית הזולה בישראל: ליפ T03 המעודכנת בארץ
צילום: יצרן

ה-T03 מתהדרת במידות קומפקטיות, כיאה לרכב עירוני, המותאם למחייה המפוקקת; אורכה מקצה לקצה 3.6 מ', רוחבה 1.65 מ', גובהה  1.57 מ', בסיס הגלגלים הוא 2.4 מ'. מאחורי הספסל האחורי נפח תא מטען כשיר לשאת 210 ליטרים (240 ל' ביוצא). משקל המכונית כ-1.2 טון עם נהג. 

ברשימת האופציות הבסיסית שלושה גוונים: כחול, לבן או אפור, ובציוד התקני כניסה ללא מפתח, תקרה פנורמית, מערכת מולטימדיה 10", לוח מחוונים דיגיטלי, בקרת אקלים דיגיטלית, מערכת שמע 4-רמקולים, ממשק בלוטות', פקדים לשליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה, חיישני חנייה, מצלמת נסיעה לאחור, מושבי בד שחורים, אפליקציה לניטור חלק מהפונקציות ברכב וכן ניתן לבצע עדכוני חומרה מרחוק.  

החשמלית הזולה בישראל: ליפ T03 המעודכנת בארץ
צילום: יצרן

מערכות ההגנה הן גולת הכותרת ב–T03, ואלה מכניסות את השינוי היסודי ברכב עצמו; ברשימה תמצאו כעת סגל נרחב של בקרות אקטיביות, ובצד הפסיבי שש כריות אוויר. בקו ההגנה שלה בקרת בלימת חירום אוטומטית, בקרת שיוט אדפטיבית עם פונקציית זחילה בפקק, ניטור שטח "מת" במראות הצד, התרעה על סטיה מנתיב כולל סיוע בשמירתו, בקרת התרעה מפני הירדמות/עייפות וכן אזהרה בעת פתיחת דלת בצורה מסוכנת. כמו כן, למערכות גם זיהוי תמרורים ובקרות יציבות ובלימה סטנדרטיות.

עם זאת, חשוב לציין כי הרכב טרם נבחן במתכונת האחרונה של Euro-Ncap.