עיצובית, הפלסייד החדש אשר כאן בתמונות מייצג את הגרסה שתמכר בדרום קוריאה, שומר על חלק מהקווים של קודמו, לפחות ברצועת המותניים, אך הנוסח מערבב בין עולמות החשמל של יונדאי לעולמות הקונבציונליים; פריטים כמו צבר הפנסים הקדמי (טוסון, איוניק-9, סנטה פה) מקנים לו הופעה מאוד הייטקית, רבועה ופחות גמלונית מהדור הראשון, כך גם החישוקים והקישוטים בשבכה ומסגרות הכרום סביב החלונות והקורות מאחור.
חלל הפנים יהיה מעט גדול יותר בזכות בסיס גלגלים של 2.9 מ' ותכנון מחודש של הרצפה, גם סביבת העבודה מאמצת הופעה מודרנית יותר, אם כי המבנה הדו-קומתי נשמר. ביונדאי מקדישים כעת - בעקבות ביקורת כלל עולמית, מאמצים גדולים לשפר את הנדסת האנוש וחלק מכך כרוך בהחזרת מתגים פיזיים כדי לשפר את חווית המשתמש ולהפחית את היסח הדעת.
בקומה המרכזית יהיה צג מאוחד ברוזלוציה גבוהה בגודל 12" כפול, וברשימת התוספות מושבי עור מהודרים עם מיזוג וקירור, שפע שקעי USB-C במהירות גבוהה, קיצורי דרך לשליטה על מולטימדיה ופונקציות, שלל בקרות הגנה אקטיביות. סידור ההושבה ינוע בין ששה עד תשעה נוסעים, כולל אופציה להסרת משענת היד/אחסון המרכזית לטובת הושבת שלושה אנשים ב"ספסל" קדמי.
לגבי מנועים טרם נחשפה הרשימה המלאה. הצפי הוא שהפליסייד ימשיך עם מנוע ה-V6 הקיים שלו, אליו תצטרפנה חבילות נוספות, כולל היברידית, היברידי פלאג-אין, על בסיס הנעה כפולה. חשיפה רשמית שלו, גם עבור הדגם שמיועד אלינו על כלל מכלליו ואפשרויותיו, עתידה להתרחש במהלך 2025.