ה-R5 Turbo 3E תופק 44 שנים לאחר הרנו 5 טורבו המקורית, ממנה היא יורשת את הנוסח הסגנוני והקישוטים, ומקבלת מראה רטרו-עתידני שנבחר היטב כדי להתכתב עם חשיבותה ההסטורית. חלק מהפרטים האווירודינמיים הם מחווה לגרסת הראלי של שנות ה-80 המוקדמות, עם כמה פרטים מקוריים כמו שקע הטעינה שנמצא באחד מכונסי האוויר האחוריים. רכיבי גוף רבים יהיו עשויים מפחמן כדי להפחית משקל ולהגביר את הקשיחות המבנית תחת עומסים.
בדומה ל-R5 Turbo, גם לגרסה החדשה תהיה מערכת הינע שמכלליה מוצמדי זנב, אך בפרשנות חשמלית כמובן: המנועים יהיו בתוך הגלגלים האחוריים, כדי לחלץ הספק כולל של למעלה מ-500 כ"ס ותאוצה מעמידה ל 100 קמ"ש תוך כ-3 שניות. לפיתוח המכונית הזו, מסביר רנו, "כל האנשים הטובים ביותר של הקבוצה מגויסים".
הסרט התיעודי אגב, הוא מיני-סדרה בת ארבעה חלקים, הזמינה למנויי Prime Video (שירות הסטרימינג של אמזון), המספרת את סיפורה של Renaulution שהושקה על ידי לוקה די מאיו, תוכנית החומש שהושקה ב-2020 והחלה מעין "מטמורפוזה" שמטרתה לשנות את המודל העסקי של הקבוצה ולהתייחס לשינויים הגדולים המתרחשים בתחום הרכב.
אין כרגע מידע מדויק לגבי מספר היחידות שתיוצרנה או המחיר. גרסת הבסיס של ה-5 חשמלית מחירה באירופה כ-25 אלף יורו, ועד גרסת 'אלפין' שהעפילה ל-32 אלף יורו. ה-5 טורבו החשמלית, מטבע תכונותיה, הייחוס, תגבה מחיר הרבה יותר גבוה. לרנו תהיינה עוד מספר מכוניות בגוון תקופתי בשדרה החשמלית, כולל רנו 4 בגרסה רגילה וגרסת פנאי הרפתקנית בהמשך הדרך (כבר הוצגו).