בשל חשיבותו, מותר לדבר על האניאק החדש במונחים של מיני רפורמה, אחרי שהגיע ל-250 אלף לקוחות באירופה (ה-4 ברשימת רבי המכר). מצד שני, מתיחת הפנים ניכרת בעיקר בעיצוב שכעת מתכתב עם אלרוק ועושה שימוש באותיות במקום בסמלונים ובתאורת מטריקס חדשנית כדי להקנות לו מראה הייטקי ומתוחכם. בתא הנוסעים, בטיחות, אבזור ובמיוחד בהרכב המנועים החשמליים שלו - לא טמונות בשורות דרמטיות במיוחד.
ההיצע כולל כעת שתי סוללות ושלוש ואריאציות שונות בעקומת הכוח על בסיס הנעה אחורית או כפולה - נכון לשני המרכבים שלו. סימול הדגמים יחל בגרסת ה-60, עבור ל-85 עם הנעה אחורית וכלה ב-85X לה הנעה כפולה.
גרסת הבסיס מצוידת סוללת 59 קוט"ש נטו עם טווח נסיעה מרבי של 437 קילומטרים עד התרוקנות. התפוקה המרבית היא 204 כ"ס, האצה ל-100 קמ"ש ב-8.1 שניות ומהירות מרבית של 160 קמ"ש.
מעליו, גרסת ה-80 עם סוללה של 77 קוט"ש וטווח נסיעה מרבי של 586 קילומטרים, תפוקה של 281 כ"ס ושיגור מעמידה ל-100 קמ"ש ב-6.7 שניות. דגם ההנעה הכפולה, ה-85X אוצר גם הוא סוללת 77 קוט"ש ומציע ביצועים כמעט זהים לחלוטין (0-100 קמ"ש ב-6.7 ש').
הספק הטעינה של המערכת, המקסימלי הוא 175 קילוואט/שעה, כך שבמסופים מהירים ניתן להשיב לסוללה 80% בפרק זמן של 24 דקות או 28 דקות לסוללה הגדולה יותר.
הרענון מביא איתו לא רק מראה חדשני אלא גם סטנדרטים חדשים מבחינת יעילות. עם הצגת החזית החדשה, גלגלים חדשים, מקדם הגרר יורד מ-0.264 ל-0.245 בגרסה הרבועה, בעוד שבמקרה של הקופה הנתון קטן במעט. הרצפה אותה רצפה אך הממדים, לעומת זאת כן השתנו; אל הדגם המסורתי התווספו 9 מ"מ אל 4.66 מ' ולקופה כחצי סנטימטר. תא המטען מגיע בנפחו ל-585 ליטר, בסיס הגלגלים ללא שינוי - 2.76 מ'.
בחלל הנוסעים ישנם הבדלים דקים, לא בהכרח גלויים לעין שמרוכזים בשיפור החומרה, מערכות הבטיחות, שכן מערכת הצגים נותרה כמעט ללא שינוי עם מסך ראשי 13" ולוח מחוונים דיגיטלי בגודל 5". יהיו בסביבה יותר שקעי USB-C, בקרת אקלים מלוטשת יותר בתפעולה, קיצורי דרך חדשים. בסך הכול סקודה בוחרת בקו שמרני, שימושי וידידותי למשתמש הממוצע ולא מערבבת מחדש את הנדסת האנוש.
סקודה מציינים בנוסף להכול גם כיול מחודש למערכת המתלים, הבולמים, אשר אמורים לשפר מעט את איכות הנסיעה והניהוג, אם כי מדובר בהבדלים שניתן לכאורה לחוות אותם רק תחת עומסים גדולים.