ה-5008 החדש מתכתב עם הופעתו של ה-3008 אך מובחן ממנו בעיקר בחלקו האחורי כדי לטפל במשפחה מרובת נפשות. הוא גדול יותר מהדור היוצא, כאשר אורכו צמח ב-15 ס"מ ל-479 ס"מ, רוחבו כעת 189 ס"מ, הוא גבוה יותר בארבעה סנטימטרים (169 ס"מ) ובסיס הגלגלים הוא 290 ס"מ (גדילה של 6 ס"מ).
נפח תא המטען כאשר כל השורות במקומן הוא 259 ליטרים, עבור ל-748 ליטרים בסידור של שתי שורות וכלה ב-1,815 ליטרים במצב שטוח לגמרי. סידור השורות הוא בפורמט של 2-3-2 קלאסי עם אפשרויות מודולאריות להקטנה או הגדלת נפח חלל האחסון מאחור.
מבחינת הינע, ה-5008 החדש מוצמד אל שתי אפשרויות: מנוע היברידי מתון וחבילה חשמלית מלאה. הראשונה מבוססת על יחידת 1.2 ל' טורבו חדשה (שרשרת יצוקה) המפיקה 136 כ"ס ו-23.45 קג"מ בשידוך אל תיבת 6-מהירויות דו מצמדית והנעה קדמית. זמן ההאצה ל-100 קמ"ש נאמד ב-10.2 ש' וצריכת הדלק הממוצעת היא 17.2 ק"מ לליטר.
הגרסה החשמלית, ה-BEV, מצוידת במנוע חשמלי בודד המחלץ 210 כ"ס ואל הרצפה מחוברת סוללת ליתיום יון בקיבולת 73 קוט"ש. זמן ההאצה ל-100 קמ"ש הוא 9.7 שניות, טווח הנסיעה המרבי על הסוללה הוא 474 קילומטרים במחזור WLTP. הספק הטעינה נאמד ב-160 קילוואט/שעה, ולפיו ניתן במסוף מהיר להשיב ל-5008 80% בפרק זמן של כחצי שעה.
את ה-5008 אפשר לחבר אל מפרט 'אלור' או GT. בציוד התקני כניסה והנעה ללא מפתח, תא מרכזי מקורר בין המושבים, מערכת מולטימדיה עם לוח מחוונים משולב וכפול בגודל 10", מערכת שמע ששה רמקולים, ממשקי אפל ואנדרויד אלחוטיים, מצלמות 360 מעלות, בקרת אקלים מפוצלת, חישוקי 19" ועוד.
גרסת GT משדרגת את חווית המולטימדיה עם צג 21" ברזולוציה גבוהה יותר, חישוקים מוגדלים ל-20", מושבים קדמיים עם מיזוג וכן פונקציית עיסוי, דלת תא מטען חשמלית, מושבי עור נאפה שחור, ספוילר אחורי ועוד קישוטים כאלו ואחרים.
כל הדגמים מצוידים בהיצע נרחב של מערכות הגנה אקטיביות. גרסת ה-GT כוללת גם מערכת מירכוז נתיב בזמן הפעלת בקרת השיוט.
המחירים לפיג'ו 5008 החדש בישראל:
היברידית מתונה במפרט אלור: 209 אלף שקלים
היברידית מתונה גרסת GT ב-229 אלף שקלים
גרסה חשמלית מלאה באבזור GT ב-295 אלף שקלים.