מחפשת הרפתקאות
הדגם החדש, אשר נחשף בתערוכת הרכב בניו יורק, נקרא סובארו טריילסיקר (Trailseeker) ושמו אמור להעיד על אופיו – רכב המתאים לשיטוט שבילים, צבירת חוויות מעבר לאספלט ויציאה להרפתקאות שטח קלות.

בסובארו לא מציינים זאת במפורש, אולם זה כמעט וודאי כי בבסיסו פלטפורמת e-TNGA המוכרת של טויוטה אשר משרתת גם את סולטרה המעודכן. בניגוד לאותו סולטרה אשר עטה מופע אלגנטי והתרחק מן השטח, טריילסיקר החדש מאמץ את קו העיצוב הקשוח-יחסית של סולטרה היוצא עם אותן כנפיים תפוחות מפלסטיק שחור ועמיד. החזית מזכירה הן את סולטרה היוצא ואת טויוטה bZ4x המוכר, כאן בפרשנות עדכנית יותר. מהצד בולט מרכב ארוך יותר – מזכיר במשהו את מבנה הסטיישן המוגבה של אאוטבק דווקא. מאחור המופע רבוע עם סיומת כמעט אנכית לדלת תא המטען אשר לרוחבה פרוסה יחידת תאורה צרה.
סביבת הנהג מזכירה מאוד את זו של סולטרה המעודכן, עדות נוספת לקשר הישיר של הדגמים. זה אומר שישנו לוח המחוונים המוקרן והקטן-יחסית מעל גלגל ההגה לצד מערך המולטימדיה החדש והמתקדם (המוכר מדגמי לקסוס) לו מסך מולטימדיה בגודל 14 אינץ' ושליטה נפרדת על מערכת המיזוג באמצעות פקדים פיזיים.

על הצד הטכני בסובארו לא הרחיבו יותר מדי. ככל הנראה הדגם עושה שימוש בסוללת 74.7 קוט"ש החדשה אותה הוא חולק עם סולטרה המעודכן. טווח הנסיעה עומד על "יותר מ-416 ק"מ", ככל הנראה לפי תקן EPA האמריקאי המחמיר.
לפחות בשלב זה בסובארו מדווחים על יחידת הנעה אחת בלבד המשלבת שני מנועים (קדמי ואחורי) להנעה כפולה. ההספק המשולב עומד על 375 כ"ס והתאוצה ל-100 קמ"ש אורכת כ-4.5 שניות בלבד. נזכיר כי לסולטרה הספק מירבי של 338 כ"ס ובאופן מעניין, למעט מהדורות מוגבלות כאלה ואחרות החזק ביותר, מדובר בדגם החזק ביותר בהיצע של סובארו.

להבטחת היכולת מעבר לאספלט בסובארו מציינים מערך מתלים בעל כיול הולם, מרווח גחון של 21.1 ס"מ, מערך X-מוד המתאים את תגובות מערכת ההנעה החשמלית למצבי שטח שונים ועוד. להשלמת התמונה בסובארו מזכירים את מסילות הגג הפונקציונליות (מבלי לספק נתונים) וכושר גרירה נאה לרכב חשמלי העומד על קצת פחות מ-1,600 ק"כ.