שלא במפתיע המכונית המבוגרת יותר, דודג' צ'אלנג'ר, הצליחה פחות במבחנים מבין השלוש. היא הציגה הגנה "מתקבלת על הדעת" בלבד בבדיקת 'צליפת שוט' (שבודקת את יעילות משענות הראש בפגיעה מאחור), המושבים והחוזק המבני של הגג, אך הגורם העיקרי להורדת הציון הוא, כמו שכבר התרגלנו, מבחן ה"חפיפה הנמוכה" – מבחן שבו המכונית פוגעת במכשול עם חלק קטן מהחרטום, כך שכל האנרגיה מתרכזת בשטח מצומצם. במבחן זה הדודג' כמעט ונכשלה עם ציון "גבולי" בלבד. גלגל המכונית נדחף לתא הנוסעים וגרם לקריסת כלוב ההגנה, ורגלה של בובת הריסוק נתקעה באזור הדוושות – אילו תאונה כזו התרחשה במציאות, היה מדובר בפציעות קשות בגפיים התחתונות של הנהג.
אחריה נמצאות המוסטנג והקמארו, שזכו באופן כללי לציונים טובים אך, כאמור, גם הן לא הצליחו לזכות בדירוג המרבי. השברולט עברה בהצטיינות את מבחן ה"חפיפה הנמוכה", עם הציון המרבי ("טוב"), אבל זכאית ל"מתקבל על הדעת" בלבד במבחן החוזק המבני של הגג, ואיבדה נקודות נוספות מפני שאינה מוצעת עם מערכת אוטונומית למניעת תאונות. הפורד הציגה הגנה ברמה "מתקבלת על הדעת" במבחן ה"חפיפה הנמוכה", ולכן גם היא לא זכאית לדירוג המרבי.