"ב-2020 המותג הזה ימכור 1000 מכוניות לשנה" מצייר אבי צור, מנכ"ל לובינסקי, את הצהרת הכוונות העתידית של DS, שמושק בימים אלו מחדש, בארץ ובעולם, כמותג יוקרה נפרד מסיטרואן. ייתכן שעבור רבים תשמע ההצהרה של צור כמוגזמת ואופטימית מדי, בייחוד על רקע מכירות DS באר בעבר, והעובדה שכיום מוצעים בארץ רק שני דגמים. ואולם אסור לשכוח את הרקע של צור בתחום היוקרה ואת העובדה שהוא מכיר היטב את התכניות העתידיות של המותג. "אל תשכחו שב-98', כאשר השקנו את אודי מחדש כמותג יוקרה, הוא מכר בארץ רק 300 מכוניות לשנה" מזכיר לנו צור את ההיסטוריה.

התכנית

וצור גם מצייר בקווים כלליים את התוכניות העתידיות של DS. התפתחות מותג היוקרה הצרפתי תגיע, איך לא, דרך תחום הפנאי. ב-2017 תציג DS רכב פנאי קטן שיתחרה ב-Q2 של אודי, ב-2018 יצטרף אליו רכב גדול יותר בסגנון ה-Q5. שנה אחרי יגיע גם רכב פנאי גדול יותר עם שבעה מושבים. במקביל, ב-2018, תוצג מכונית סדאן בגודל בינוני, שתתמקם לצד ה-5 הנוכחית. בניגוד לעבר, הפעם כל הכלים האלה יהיו גלובאליים ויגיעו לישראל זמן קצר אחרי הצגתם באירופה.
בתחתית ההיצע תמשיך לככב ה-3, שלפחות בתקופה הקרובה תמשיך כנראה להיות המכונית הנמכרת ביותר של המותג בארץ ובאירופה.
צילום: מנהל