גם בניסאן ישראל החליטו להצטרף לזרם ולהתחרות בזירת הפנאי הקומפקטי המוזל. מדובר בתת-קטגוריה שנולדה עם הקיה ספורטאז' 1.6 ל' (135,000 שקלים) וסובארו XV (לאוטומטי - 137,000 שקלים), צעד שגרר אחריו את פיג'ו (3008 - 140,000 שקלים) וסקודה (ייטי - 134,000 שקלים). יונדאי ישראל הצטרפה לחגיגה עם השקת הטוסון החדש, שמוצע גם בגרסת 1.6 ל' (143,000 שקלים). וכאשר התחום הזה גועש, קשה להאשים את ניסאן בכך שגם היא רוצה נתח מהעוגה.
 
וכך, כשנה לאחר התחלת השיווק של ניסאן קשקאי בארץ, מתחיל היבואן בשיווק ניסאן קשקאי 2016 בגרסה מוזלת בסימון 'ויזייה' ובמחיר של 145,000 שקלים. מדובר במחיר נמוך ב-12,000 שקלים ממחיר גרסת הבסיס של הקשקאי עד כה (אסנטה). השינויים לעומת האסנטה המוכרת מינוריים, ועיקרם המרת מערך המולטימדיה המקורי במערכת שמע מקורית עם בלוטות' (ניתן יהיה להזמין מערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית, עם מצלמה אחורית, תמורת 4000 ש'). מעבר לכך תכלול רמת גימור זו בקרת אקלים מפוצלת, חישוקי "17 קלים (כמו באסנטה) ובקרת שיוט.
 
 
מחיר זה מציב אותו מול המתחרים בגזרת ה-1.6 ל', הקרובים יותר להספק גרסת הבנזין של הקשקאי. עם זאת היא בוודאי תקשה את החיים על רמות האסנטה, אסנטה SV והטקנה, שמחירן נותר 155,500, 167,000 ו-177,000 שקלים.
 
ניסאן קשקאי
צילום: מנהל