שינוי משמעותי, כפול
השינוי המשמעותי ביותר הוא החלפת חטיבת הכוח של הגרסה האוטומטית. את מקום המנוע הקודם – 1.6 ל' 120 כ"ס – תופס מנוע 1.2 ליטר מוגדש 3 צילינדרים המייצר 110 כ"ס; מנוע זה, בגרסת 130 כ"ס, משרת את פיג'ו 308. בהשוואה למנוע הקודם, נתון ההאצה ל-100 קמ"ש טוב יותר 9.8 שניות לעומת 10.7 שניות. גם זמינות הכוח עדיפה משמעותית: 20.9 קג"מ ב-1500 סל"ד – כמעט רבע מומנט יותר המושג בשליש הסל"ד בהשוואה למנוע הקודם (16.3 קג"מ ב-4250 סל"ד).

מה עוד השתנה
מעבר לשינויים משמעותיים אלה, זוכה ה-208, כמקובל במתיחת פנים, לעדכוני עיצוב. הפרט הבולט ביותר הוא סבכה חדשה התופסת את מלוא הפתח בפגוש ומחליפה את "הסבכה הצפה" הקודמת. החזית זוכה גם לפנסי ערפל ודרך חדשים שמדגישים את ממד הרוחב. מאחור קיבלה ה-208 תאורת לד מודרנית כמו זו שב-308. בנוסף, יוצע גם צבע מרכב חדש בגוון מט עמיד בתוספת מחיר. גם במערך המולטימדיה, שמגיע ברמת הגימור 'אקטיב' בלבד, בוצעו עדכונים.
רמות גימור ומחירים
בניגוד לעבר, הגרסה האוטומטית תוצע ברמת גימור אחת בלבד – 'אקטיב'. זו רמת הגימור האמצעית של הדגם היוצא והאבזור דומה: חישוקים קלים (15"), מערכת מולטימדיה מקורית, בקרת שיוט ועוד. בניגוד לציפיות, ה-208 המחודשת לא תוצע (לפחות בתחילת הדרך) עם מערכת בלימה אוטונומית במהירויות עירוניות. מחירה של ה-208 האוטומטית נקבע ל-100,000 שקלים, 4000 שקלים פחות מאשר הגרסה המקבילה בעבר (והנחותה ממנה במנוע ובתיבה); בנוסף, תוצע גרסה זו במהלך השבועות הקרובים במחיר השקה של 97,000 שקלים.
גרסת ה-1.2 הידנית (82 כ"ס, 12 קג"מ, 5 הילוכים) תוצע ברמת גימור 'אקסס' הבסיסית, כולל מערכת שמע מקורית ו-2 חלונות מופעלי חשמל, ב-70,000 שקלים (77,000 שקלים בעבר). שיווק הגרסה הרובוטית הופסק.
אה, ויש גם GTi
גם גרסת ה-GTi מתחדשת וזוכה לעדכונים דומים בחוץ ובפנים. מתחת למכסה המנוע נמצא מנוע ה-1.6 ליטר המוגדש המוכר, אלא שהספקו גדל ב-8 כ"ס ל-208 כ"ס יחד עם שיפור במומנט של 2.6 קג"מ, ל-30.6 קג"מ.
