עד אז, כך טרחתי לציין באוזני כל מי שהסכים לשמוע (וגם כאלו שלא), הרלי זה לא אופנוע, זו ערמת מתכת שמיועדת לכאלו שעסוקים בלְהַרְאוֹת ובלהֵרָאוּת. פוזה.
נייט רוד ספיישל

המנוע הוא לא הרלי קלאסי – יש כאן קירור מים, זווית של 60 מעלות בין הצילינדרים (בניגוד ל-45 מעלות בדרך כלל) והרבה כוח, למרות נפח לא ענק יחסית להרלי (1247 סמ"ק). 125 כ"ס זה הספק נאה לכל וי-טווין.
וכבר אמרתי שהוא נראה כמו מיליון דולר? נמוך, ארוך ועם צמיג אחורי שמן (מאוד; 240 מ"מ). אתה מתיישב עליו, זורק את הרגליים אל רגליות שתלויות הרחק מלפנים, שולח ידיים אל הכידון, בוחר הילוך ראשון ומחזיק את הקלאץ. תן לסל"ד לעלות וזרוק את הידית בלי חשש. ההרלי הזה חופר את גלגלו האחורי אל הכביש, משמיע חריקת צמיגים של מכונית וטס קדימה. ההילוך הראשון ארוך, התאוצה חזקה. מאוד. מחט הספידומטר מתעכבת על 30-40 קמ"ש ואז מזנקת ל-90 – לא מצליחה להדביק את קצב התאוצה.

לא, הוא לא; זה – כן. הטורינג הוא אסופת כל הסטיגמות על הרלי. 245 ס"מ אורך, 365 ק"ג משקל (יבש) ולא פחות מ-1690 סנטימטרים מעוקבים מקוררי אוויר. לא פורסם נתון הספק, אבל אני מעריך שיש כאן 80 כ"ס. נתון המומנט הרשמי עומד על 14.07 קג"מ. מכונית. גדול, כבד, מסורבל וחלש. הרלי.
המושב נמוך, רחב ונוח. יש מדרסים נוחים מאוד לרגליים והכידון גדול ורחב. הרלי. לחיצה על המתנע, רעידה קלה וגרגור עדין. מזכיר V8 גדול וחזק. בנסיעה לוקח כמה דקות להתרגל לעובדה שצוואר ההיגוי נמצא מטר לפני הרוכב - ובערך בגובה המצח שלו. אבל כשמתרגלים, מגלים אופנוע יעיל ונשלט מאוד. קל לרכב עליו, בעיר ומחוצה לה, והכניסה לפניות טבעית וניטראלית.

לא משנה אם זו קפיצה לסידורים בעיר או נסיעה לאילת – הטורינג מצליח לבודד אותך מהעולם, למשוך אותך לחוויה שלו ולגרום לך להתמכר. הוא לא זורח בשום משימה – השיכוך סביר בלבד וכך גם הבלימה ואילו הביצועים בינוניים. בפרמטרים הרגילים של מבחן דרכים הוא מקבל ציון עובר, לא יותר ולא פחות. אבל במדד אחד, Feel good factor, הטורינג הזה מפרק בקלות כל התנגדות, גורם לך לגלות תובנות חדשות. אופנוענות חדשה.
מאסט רייד אדישן

ההרלי הזה עושה הכל כדי שיהיה לך נוח, גם הפיירינג הזה, גם התיקים השימושיים בצד, האבזור. והוא עושה הכל בכדי לבודד אותך. מהרעש, האנשים, המציאות שמסביב. הוא שם אותך בתנוחת ישיבה שנראית מוזרה מהצד אבל מצליחה לשלב הרגשה טובה ונוחות, וברקע של כל זה מתנגן הרעם העדין של שתי הבוכנות האדירות.
יש לו סט שלם של דרכים להגניב אותך, אבל ההסבר האמיתי לסוד קסמו של הרלי גדול ואמיתי טמון בתחושה שהוא מעניק של משהו שלא ניתן לעצירה. אופנועים יבואו, אופנוענים ילכו. דברים עשויים להשתנות, אבל הרלי, כזה, אמיתי, נותן לך להרגיש ששום דבר מכל אלו לא ישפיעו עליך, על הדרך. נחישות וביטחון שרק גוש ברזל גדול, עם מנוע איטי והחלטי, יכולים לטעת בך.
.jpg)