
תא הנוסעים דומה מאוד לזה של ה-C, ונראה כי הועתק כמעט בשלמותו. אותה "העתקה" כוללת את הקונסולה המרכזית, מסך הפיקוד הגדול של מערכת המולטימדיה, לוח המחוונים, פקד ה"טאצ'-פד" החדש שהוצג ב-C ועוד.
הדגם החדש יוצע עם המגוון העדכני של מערכות הבטיחות של מרצדס, כולל מערכת בלימה אוטונומית המזהה גם הולכי רגל ובנוסף לה גם מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה, מערכות התרעה על תנועה צולבת ורכב בשטחים מתים, "פרה-סייף" של מרצדס ועוד.

עם תחילת שיווקו יוצע GLC עם מנועי דיזל, בנזין ומערכת היברידית. מרצדס אינה מציינת את נפח מנוע הדיזל, אך כנראה מדובר ב-2.1 ליטר. גרסה אחת של מנוע זה, 220d, מפיקה 170 כ"ס ו-40.7 קג"מ. השנייה היא 250d עם 204 כ"ס ו-51 קג"מ. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 8.3 שניות ו-7.6 שניות בהתאמה; המהירות המרבית היא 210 קמ"ש ו-222 קמ"ש בהתאמה. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 18.1 ק"מ לליטר בשתי הגרסאות.
גם בדיווח על מנוע הבנזין מרצדס אינה מציינת את נפחו אלא מתייחסת לכינוי, 250, ונראה כי מדובר במנוע 2.0 ליטר. מנוע זה מנפק 211 כ"ס ו-35.6 קג"מ, מה שמאפשר ל-GLC להגיע ל-100 קמ"ש תוך 7.3 שניות, לסיים ב-222 קמ"ש ולצרוך ליטר כל 14 ק"מ.

הדגם החדש מוצע גם בגרסה היברידית נטענת-רשת (פלאג-אין). זו משלבת את מנוע הבנזין (211 כ"ס) עם מנוע חשמלי (116 כ"ס). על בסיס המצברים בלבד, יכול GLC לנוע בכוח המנוע החשמלי עד 34 ק"מ. הביצועים הם הטובים ביותר: 0 ל-100 קמ"ש ב-5.9 שניות ומהירות מרבית של 235 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 38.4 ק"מ לליטר – טובה קרוב לפי שלושה מזו של מנוע הבנזין, פי שניים מזו של הדיזל. גם לגרסה זו הנעה כפולה, אך תיבת ההילוכים היא בת 7 הילוכים "בלבד" (7G-Tronic המוכרת).
