
בתא הנוסעים השינויים משמעותיים יותר, וכוללים עדכון למערך המולטימדיה של יגואר (InControl Touch Pro) המאפשר כעת תקשורת טובה מאשר בעבר עם סמארטפונים למיניהם וחיבור Wi-Fi תקני. במערך זה גם מערכת שמע של יצרנית האודיו מרידיאן בעלת הגברה של 1300 וואט ו-26 רמקולים. בנוסף, לוח המחוונים הדיגיטלי (12.3" במקרה שתהיתם) מאפשר כעת להציג על גביו את פרטי מערכת הניווט. יפה.
בצד הבטיחותי ה-XJ מתחדשת במספר מערכות בטיחות מתקדמות שכבר קיימות אצל המתחרות. אלה כוללות, בין השאר, בקרת שיוט אדפטיבית, מערך מצלמות היקפי (360 מעלות), ומערכת לזיהוי תמרורים, התראה על תנועה צולבת בנסיעה לאחור, עזר לחנייה ועוד.

השינויים כאמור אינם מרחיקים לכת. עם זאת, יגואר מנצלת את הבמה כדי להציג גרסה אקסקלוסיבית במיוחד – אוטוביוגרפי (Autobiography); שם זהה לגרסת הפאר-על של ריינג' רובר של לנד רובר, המותג "הצמוד" ליגואר כיום (אותה בעלות; מכלולים זהים רבים).
זוהי רמת הגימור הגבוהה ביותר ליגואר הגדולה, ועיקרה גימור איכותי ומוקפד במיוחד לתא הנוסעים. בין השאר, לאוטוביוגרפי מושבים בריפוד עור ייחודי, תאורת אווירה, דיפון מעץ אלון ועוד. מבחוץ ניתן להבחין בחישוקי 20" ייחודיים ותוספות כרום לפגוש הקדמי ופתחי היניקה.
