עבר והווה

ל-1290 החדש (הוצג בסוף 2014) מנוע V2 בנפח 1301 סמ"ק - 160 כ"ס ב-8750 סל"ד ו-14 קג"מ ב-6750 סל"ד -ומעט מאוד יומרות שטח, אם בכלל. הארסנל הטכני של האופנוע כולל בקרת אחיזה עם 4 מצבים לבחירה, בקרת יציבות המשולבת ב-ABS וכוונון מתלים אלקטרוני; מניעת דרדור בעלייה היא אופציה. בנוסף, יש לדגם החדש משכך היגוי מובנה, בקרת שיוט, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, תאורת לד בעוצמה משתנה לפי זווית ההטיה – ולא פחות חשוב :חימום המושב וידיות הכידון. מושב הרוכב ומגן הרוח מתכווננים לגובה, ואת הכידון ניתן להרחיק או לקרב. למיכל הדלק נפח 30 ליטר, טוב לטווח של כ-500 ק"מ.
אופנוע ראשון
אדונצ'ר 1050, שהוצג אף הוא ב-2014, הוא אופנוע הכניסה של ק.ט.מ לסדרה, ומוצע בהספק 95 כ"ס. על בסיס זה מוצעת גרסה בהספק מופחת של 47 כ"ס (ב-6200 סל"ד) – מה שמתיר לבעלי רשיון A1 לרכב עליו. זה אינו אופנוע קטן, ועם משקל ("רטוב") של 212 ק"ג הוא קל רק ב-12 ק"ג מ-1290 (אבל נראה קטן, ובעיקר צר, יותר). גם כאן מציע האופנוע אפשרויות כוונון לגובה של המושב והמשקף, וכוונון אופקי לכידון. ל-1050 מערכת בלימה עם ABS ובולמים של WhitePower.
מחירים, ויש מבצע
