אז מה תמצאו במקלארן היומיומית הזו? את אותו מנוע 3.8 ליטר, טווין טורבו, כאשר הפעם הוא מנפק 30 כ"ס פחות מזה שהנמצא אצל אחותו; דהיינו 540 כ"ס (ב-7500 סל"ד). המנוע משודך, כמו בכל דגמי מקלארן, לתיבת הילוכים אוטומטית-רובוטית דו-מצמדית עם שבעה יחסי העברה. ההנעה כצפוי, אחורית.

מקלארן לא מפרטים מה בדיוק אמור להפוך את המכונית הזו ליומיומית יותר מאחותה, אולם נראה שלא מדובר על ממדים קומפקטיים להשתחלות עירונית – ממדי ה-540C זהים לשל ה-570S, בדגש על רוחב של 2.01 מטרים. גם המשקל כמעט זהה – הנציגה החדשה שוקלת 1311 ק"ג, 2 ק"ג בדיוק פחות מה-570S.
גם הביצועים הם לא מה שהיינו מגדירים כ"יומיומיים", אלא אם אתם נוסעים לעבודה דרך הנורבורגרינג – תאוצה מעמידה למאה קמ"ש אורכת 3.5 שניות, ותאוצה ממאה למאתיים קמ"ש אורכת 7 שניות. המהירות המרבית היא 320 קמ"ש.
אז מה יומיומי בה? אולי המחיר – ה-540C זולה משמעותית מה-570S, ואולי ההגדרה הנכונה היא "פחות יקרה": 126,000 לירות שטרלינג לעומת 145,000 לירות שטרלינג, בבריטניה כמובן. ועם על ההתרחשויות בגזרת מכוניות הסופר-פרימיום בארץ (אסטון מרטין פתחה סוכנות ויש שמועות על הגעת למבורגיני), יכול להיות שעד תחילת 2016, המועד המתוכנן לתחילת המסירות, המכונית הזו תהיה רלבנטית גם אצלנו...
