פיג'ו 208 ואחותה האופנתית פיג'ו 2008 יצטרפו תוך מספר חודשים למהפך האוטומטי שעובר היצרן הצרפתי ויקבלו את חטיבת הכוח החדשה שפגשנו ב-308. שני הדגמים יצוידו במנוע ה-1.2 ליטר טורבו 3 צילינדרים. מנוע זה ישולב עם התיבה האוטומטית החדשה המצוידת בשישה הילוכים, שמקורה באייסין היפנית. הסופרמיני של פיג'ו תיפרד בזה מהתיבה האוטומטית AL4 המלווה אותה כ-15 שנה.
פיג'ו 208 - טורבו ותיבה אוטומטית
צילום: מנהל
פיג'ו 208 ו-2008 יקבלו את מנוע הטורבו החדש ותיבת הילוכים אוטומטית עם 6 יחסי העברה
יולי-אוגוסט
ה-208, עם המנוע והתיבה החדשים, תגיע באמצע הקיץ הקרוב (יולי-אוגוסט) ואילו ה-2008 תנחת כאן עם אותו שילוב בסוף השנה או בתחילת 2016. בשני המקרים מדובר בגרסת 110 כ"ס למנוע הטורבו ולא ב-130 כ"ס כמו ב-308. לגרסת ה-1.6 ל' הנוכחית 120 כ"ס, ואולם עם יותר הילוכים, מומנט וזמינות כוח עדיפה – 20.9 קג"מ לעומת 16.3 ובסל"ד נמוך בהרבה – ברור שהגרסה החדשה תציע ביצועים טובים יותר בנהיגה יומיומית. הגרסה החדשה צפויה להיות חסכונית יותר באופן מהותי.
גם סיטרואן C4 המחודשת תגיע בקרוב עם אותו מנוע ותיבה כמו ב-308. באופן כזה עומדת פיג'ו-סיטרואן בהבטחתה לצייד את דגמיה בתיבות אוטומטיות מתקדמות, ולהפסיק את השימוש בתיבה הוותיקה המשרתת אותה מאז סוף שנות התשעים.