ואולם כעת, דווקא לקראת סוף חיי הדגם שיוחלף בשנה הבאה, עשויה מיצובישי להצטרף לתחום עם גרסה ידנית במחיר תחרותי. אם זאת צריך לזכור שרוב הגרסאות הנמכרות בסגמנט הן אוטומטיות, והגרסאות הידניות זוכות להצלחה קטנה יותר באופן משמעותי.
נא להכיר
כדאי לזכור שלמרות מראה קומפקטי ה-ASX אינו רכב קטן במיוחד. הוא נשען על פלטפורמת האאוטלנדר עם בסיס גלגלים זהה (267 ס"מ) אך אורך של 429 ס"מ (קצר מאאוטלנדר ב-36 ס"מ וקרוב לאורכו של שברולט טראקס). אם יגיע, הוא יוצע עם מנוע 1.6 ליטר המייצר 117 כ"ס ותיבה ידנית 5 הילוכים. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 11.4 ש'.
ויהיו עוד
כמו שסיפרנו בעבר, גם ללא ה-ASX יהיו השנה חדשות מעניינות למיצובישי כאשר לקראת הקיץ ינחת כאן היורש של הטנדר האנטר. למרות דמיון בהופעה יציג הדגם החדש התקדמות טכנולוגית גדולה ותא נוסעים מחודש. גם גרסה מחודשת לאאוטלנדר, עם הופעה אגרסיבית יותר, אמורה להגיע לקראת סוף השנה. גם הלאנסר אמורה לעבור עדכון, אבל כרגע לא ברור מתי תוצג הגרסה האירופאית.