קיה ומרצדס שריינו מקום בסופרבול
כבכל שנה, גם יצרניות הרכב מכינות פרסומות מושקעות במיוחד לאירוע הספורט הגדול בארה"ב, הסופרבול. הפעם קיה ומרצדס גרמו לנו לצחוקאבל כאן נכנסת לתמונה תעשיית החלומות האמריקאית שמוכיחה לנו פעם נוספת שאפשר גם אחרת. כבכל שנה לקראת משחק הגמר של ליגת הפוטבול האמריקאית (ה-NFL), אחד מאירועי הספורט הנצפים בעולם, חברות רבות משריינות לעצמן זמן מסך יקר באירוע הענק. ומכיוון שמדובר בהשקעה של מיליוני דולרים לפרסומת (השמועה מדברת על 4.5 מיליון דולר ל-30 שניות) הן דואגות למצות את הפוטנציאל במלואו. מיטב המוחות מגויסים לטובת המשימה ושחקנים הוליוודיים נקראים אל הדגל, וכבר שנים שפוגשים שם פרסומות שונות ומיוחדות הנראות לראשונה באירוע החשוב.