כבר מההתחלה היה ברור לכולם שהרוכב המנוסה לא מתכוון לעשות זאת כאחד האדם. הוא עלה עם האופנוע האהוב שלו לראש המסילה והשלים הקפה באורך 1.2 ק"מ על מסלול השירות הצר שבמרכז המסילה. דופו סמך על כישורי הרכיבה שלו, מכיוון שבאתר הזה אין כל רשת ביטחון, ובשני צידיו יש מעקה עץ רעוע המפריד בינו ובין נפילה מגובה של 33 מטרים. אבל דופו הראה קצת אנושיות כאשר אמר "בבוקר הרגשתי מתוח מפני שאני לא רגיל לרכב בתנאים האלה". נשמע לנו הגיוני. כן?
רכבת הרים ואופנוע – מה כבר יכול להשתבש?
אוהבים רכבות הרים? אנחנו לא... אז אתם יכולים לדמיין לעצמכם מה עבר לנו בראש כששמענו על השילוב הלא שגרתי של אופנוע ורכבת הריםכבר מההתחלה היה ברור לכולם שהרוכב המנוסה לא מתכוון לעשות זאת כאחד האדם. הוא עלה עם האופנוע האהוב שלו לראש המסילה והשלים הקפה באורך 1.2 ק"מ על מסלול השירות הצר שבמרכז המסילה. דופו סמך על כישורי הרכיבה שלו, מכיוון שבאתר הזה אין כל רשת ביטחון, ובשני צידיו יש מעקה עץ רעוע המפריד בינו ובין נפילה מגובה של 33 מטרים. אבל דופו הראה קצת אנושיות כאשר אמר "בבוקר הרגשתי מתוח מפני שאני לא רגיל לרכב בתנאים האלה". נשמע לנו הגיוני. כן?