גם אם עוד לא נולדתם בימים בהם "סיינפלד" שודרה לראשונה אי שם בניינטיז (1989-1998), אין ספק שאם אתם נמנים על קהל צופי ערוץ 2 יצא לכם לראות אי אלה פרקים (לפחות) של קומדיית המצבים שנושאה היה "על כלום". למרות מספר השידורים החוזרים הבלתי נתפס של כל פרק, ולמרות שהחומרים שלה עשויים מהדברים הכי שגרתיים ואפרוריים בחיים, "סיינפלד" מצחיקה גם היום, וגם בצפייה הרביעית. והעשירית.
 
ג'רי סיינפלד, האיש שיחד עם לארי דייוויד יצר את הסדרה, גם כיכב בה ועל המסך דמותו הייתה סופר מסודרת, קפדנית ואולי אפילו טיפה פוצית. הבסיס לדמות שבסדרה, חשוב לזכור, התבססה על דמותו האמתית.
 
אם הסדרה הייתה מצולמת בימים אלה, סיינפלד של הסדרה היה מתנייד כנראה עם מכונית חשמלית, לפחות בהיברידית. אבל סיינפלד של החיים, בכל הקשור למכוניות, הוא משהו אחר לגמרי. האיש חובב רכב נלהב ומכוניות מהוות חלק משמעותי בחייו. בסדרה, ג'רי הוא בעליה של סאאב, מותג פרמיום שולי גם אז. בחיים, סיינפלד מתנייד על פורשה 911, והוא פריק של המותג הזה. 

בבעלותו 356 (ההיא שקדמה ל-911) מהסדרה הראשונה:
356 ספידסטר, 550 ספיידר (מכונית מיררוץ משנות ה-50; 13.5 מיליון שקל) ).
גם 911 שהופיעה בסרט "לה מאן". 
                         
בשנים האחרונות מנחה סיינפלד תוכנית טלוויזיה אינטרנטית בשם "Comedians in Cars Getting Coffee", ובמהלכה הוא מארח אנשים מפורסמים במכוניות אייקוניות. לאחרונה גם כיכב במספר פרסומות שנונות לדור החדש של מכונית העל מיפן, הונדה NSX.
 
 
 
 
הדמות-הצפויה-להיות-ירוקה והאיש החובב פורשה, ניצלו את המעמד, הקשרים, הכסף – וגם את רצונו של היצרן והיבואן – ורכשו אחת מ-918 היחידות של פורשה 918, מכונית העל ההיברידית. המחיר, 845,000 דולר (לא כולל הנחת סלב) ממקם את המכונית הזאת ממש בקצה העליון. בחשבון ישראלי זה כדאי: המיסוי על היברידיות ממש נמוך.
 
פורשה 918 מצוידת במנוע מרכזי V8 בנפח 4.6 ליטר המייצר 608 כ"ס ׁ(8700 סל"ד; אין טורבו), ואליו חוברים שני מנועים חשמליים המייצרים 285 כ"ס, לתפוקה משולבת של 887 כ"ס. המנועים החשמליים יכולים לנייד את הרכב בכוח המצברים הנטענים בלבד כ-19 ק"מ. מנוע אחד מצטרף לעיקרי מאחור, השני מניע גם את הגלגלים הקדמיים, להנעה כפולה של הרכב (ועד 235 קמ"ש). צריכת הדלק מאוד ירוקה; לפי פורשה, מדובר ב-32 ק"מ/ליטר, טוב מאשר פריוס(!).
 
נתון המהירות המרבית (345 קמ"ש) מרשים – אבל יש דגמים מהירים יותר. ההאצה ל-100 קמ"ש, עם זאת, ממקמת את 918 במקום ייחודי: 2.6 שניות. אבל 918 יכולה הרבה יותר. הדגם היה ראשון עם רישוי לכביש שירד מתחת ל-7 דקות (6:57 למדייקים) במסלול נורבורגרינג (20.8 ק"מ).
 
סיינפלד נצפה השבוע נכנס ל"צעצוע" החדש והכוחני שלו בסביבות מאליבו שבקליפורניה. כצפוי, הגלגלים הלוהטים ובעליהם עוררו עניין לא מבוטל בקרב העוברים והשבים שהתאספו במקום בזמן שג'רי החנה את הרכב והלך לשתות קפה עם חבר. כאשר חזר לרכב חיכו לו בסמוך לא מעט אנשים אשר טרחו לצלם את האירוע.  
 
 
עם זאת, בניגוד לסלבריטאים רבים שעסוקים בעיקר בניסיונות לחמוק ממעריצים ומצלמים, ולמרות שעם הביצועים הצמודים הוא היה יכול לעשות זאת בלי שום בעיה, ג'רי נראה מחויך, גילה סבלנות וניהל שיחות חולין עם האנשים סביב. כמו שרק מי שיצר מאות תסריטים של שיחות מסוג זה יכול לעשות בנונשאלנט כזה.