בשלב זה יגואר חשפה שני מנועים איתם תוצע ה-XE – מנוע דיזל בנפח 2.0 ליטר (163 כ"ס, 38.7 קג"מ) ומנוע בנזין (שישרת את גרסת ה-S החצי-ספורטיבית) המוכר לנו מה-F-טייפ – V6 בנפח 3.0 ליטר (מוגדש-על) המפיק 340 כ"ס ו-45.8 קג"מ. עם מנוע הדיזל היגואר הזו מציגה צריכת דלק ממוצעת של למעלה מ-26 ק"מ לליטר, ועם מנוע הבנזין יגואר מתפארת בנתון תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 5.1 שניות בלבד. בהמשך תציג יגואר גרסאות נוספות למנוע הדיזל וכן גם מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטר. בכל מקרה, הכוח עובר לגלגלים האחוריים דרך תיבת הילוכים ידנית (6 יחסים) או אוטומטית (8 יחסים) בהתאם לגרסה.
יגואר XE נחשפה, הגרמניות נכנסו לכוננות
יגואר חשפה את ה-XE החדשה, מחליפת ה-X-טייפ שייצורה הופסק כבר מזמן. הפעם נראה שהיא תגרום לגרמניות להזיעבשלב זה יגואר חשפה שני מנועים איתם תוצע ה-XE – מנוע דיזל בנפח 2.0 ליטר (163 כ"ס, 38.7 קג"מ) ומנוע בנזין (שישרת את גרסת ה-S החצי-ספורטיבית) המוכר לנו מה-F-טייפ – V6 בנפח 3.0 ליטר (מוגדש-על) המפיק 340 כ"ס ו-45.8 קג"מ. עם מנוע הדיזל היגואר הזו מציגה צריכת דלק ממוצעת של למעלה מ-26 ק"מ לליטר, ועם מנוע הבנזין יגואר מתפארת בנתון תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 5.1 שניות בלבד. בהמשך תציג יגואר גרסאות נוספות למנוע הדיזל וכן גם מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטר. בכל מקרה, הכוח עובר לגלגלים האחוריים דרך תיבת הילוכים ידנית (6 יחסים) או אוטומטית (8 יחסים) בהתאם לגרסה.