המריבה תנסה לקסום ללקוחות, בין היתר, בזכות המידות שלה. הרכב של אופל גדול מרוב המתחרים הישירים שלו, עם בסיס גלגלים של 264 ס"מ ואורך של 430 ס"מ. זה מעמיד אותו לא הרחק מהרנו סניק, כלומר ממיניוואנים קומפקטיים עם חמישה מקומות. למריבה גם רמת אבזור נאותה שכוללת בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט, מערכת שמע עם תפעול מההגה (ובלוטות' מקומי), בלם יד חשמלי ותא-משענת מרכזי שנע על מסילה. באופל גם גאים באפשרויות סידור המושבים המגוונות של הרכב, כולל אפשרות לכיוון וקיפול כל אחד משלושת המושבים האחוריים (ואף הפיכת המושב האחורי לשניים מרווחים) ובהמשך תוצע אפשרות למערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית (2,500 שקלים) וכנראה גם גרסה שמצוידת בחישוקים קלים.
אופל מריבה: מסתערת על תחום המיניוואנים הקטנים
אופל מתחילה בשיווק המריבה במחיר תחרותי ומקווה להעיר את תחום המיניוואנים הקטנים ובנוסף לגזול מכירות מהמשפחתיותהמריבה תנסה לקסום ללקוחות, בין היתר, בזכות המידות שלה. הרכב של אופל גדול מרוב המתחרים הישירים שלו, עם בסיס גלגלים של 264 ס"מ ואורך של 430 ס"מ. זה מעמיד אותו לא הרחק מהרנו סניק, כלומר ממיניוואנים קומפקטיים עם חמישה מקומות. למריבה גם רמת אבזור נאותה שכוללת בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט, מערכת שמע עם תפעול מההגה (ובלוטות' מקומי), בלם יד חשמלי ותא-משענת מרכזי שנע על מסילה. באופל גם גאים באפשרויות סידור המושבים המגוונות של הרכב, כולל אפשרות לכיוון וקיפול כל אחד משלושת המושבים האחוריים (ואף הפיכת המושב האחורי לשניים מרווחים) ובהמשך תוצע אפשרות למערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית (2,500 שקלים) וכנראה גם גרסה שמצוידת בחישוקים קלים.