לפני כמה שנים היינו יכולים רק לחלום על כך, אבל בעידן שבו לפרארי יש סוכנות מקומית בתל-אביב ההודעה הבאה ששחררה ב.מ.וו ישראל דווקא מסתדרת לנו – ב.מ.וו M3 והאחות קצוצת הגג שלה, ב.מ.וו M4, הגיעו לישראל זמן קצר בלבד לאחר תחילת השיווק באירופה.
 
 
המכוניות נחשפו במקביל בחודש דצמבר האחרון, רגע לפני תערוכת הרכב בדטרויט, כאשר גרסת ה-M4 היא בעצם גרסת הקופה של ה-M3 (בדומה לסדרה 4 וסדרה 3). שתיהן עושות שימוש במנוע בנזין כפול מגדשים בנפח 3.0 ליטר (6 ציל' בטור) המפיק 431 כ"ס (בטווח שבין 5,500-7,300 סל"ד) ומומנט מרבי שעומד על 56 קג"מ (בין 1,850-5,500 סל"ד). בשלב זה שתי המכוניות יגיעו אלינו כשהן מצוידות בתיבה רובוטית כפולת-מצמדים (DCT של ב.מ.וו) בעלת 7 יחסי העברה. הביצועים יותר מנאים עם 4.1 שניות בלבד שנדרשות לסיום המאוץ למאה קמ"ש ומהירות מרבית של 250 קמ"ש (הגבלה אלקטרונית).
 
הן הגיעו: ב.מ.וו M3 ו-M4  כבר בישראל
צילום: מנהל 
רגע אחרי אירופה, ה-M3 ו-M4 החדשות הגיעו גם לכאן
 
ב.מ.וו M3 תוצע במחיר התחלתי של החל מ-690,000 שקלים בעוד ה-M4 תוצע במחיר יקר רק במעט – החל מ-700,000 שקלים. בשלב זה אין אפשרות להזמין את המכוניות עם תיבה ידנית.
 

גם סדרה 1 ו-3 ילבשו חצאיות M
במקביל הודיעה ב.מ.וו ישראל על חבילת M Sport חדשה עבור ב.מ.וו סדרה 1 ו-3 בגרסאות ה-116i (בתצורת 3 דלתות) וה- 316i האוטומטיות. החבילה כוללת חצאיות צד, פגושים וחישוקים בעיצוב "M" דינאמי יותר, וכן גם כמה שינויים בתא הנוסעים כמו מושבי ספורט חובקים או הגה מצופה עור בעיצוב "M". בנוסף, ב.מ.וו מספרת גם על כיול מתלים ספורטיבי יותר לטובת שיפור התנהגות הכביש. עלות החבילה עומד על 20,000 שקלים, אך במהלך תקופת ההשקה היא תוצע ללקוחות ללא תוספת תשלום.