סיטרואן ישראל מחזקת את היצע הגרסאות של סיטרואן ברלינגו המוכר עם גרסה רובוטית חדשה. חסרונה של גרסה אוטומטית כלשהי הורגש אל מול המתחרים, שרובם מוצעים גם בגרסה אוטומטית כזו או אחרת (חלקם עם שילוב דיזל-רובוטי וחלקם בנזין-אוטומטי).
 
 
 
הברלינגו הרובוטי יעשה שימוש במנוע ה-1.6 ליטר טורבו-דיזל המוכר שמספק 92 כ"ס ו-23.4 קג"מ. הוא יצויד בתיבה רובוטית (מצמד יחיד) עם שישה הילוכים, זאת לעומת חמישה הילוכים עד כה (בידנית). המהירות המרבית של גרסה זו היא 165 קמ"ש, והיא מאיצה ל-100 קמ"ש ב-15.5 שניות בלבד. תצרוכת הדלק המשולבת היא 21.73 ק"מ לליטר, טוב במעט מהגרסה הידנית.
 
סיטרואן ברליגנו מקבל תיבה רובוטית
צילום: מנהל
גרסה חשובה לשוק המקומי
 
הגרסה החדשה של סיטרואן ברלינגו מגיעה ברמת גימור גבוה במעט מבדגם הרגיל (XTR), וברמת ציוד טובה למדי שכוללת מחשב דרך, פנסי ערפל חיישן גשם מערכת שמע עם שליטה מההגה. יש להניח שבקרוב תצטרף גרסה דומה במדי פיג'ו פרטנר. המחיר אינו זול ויעמוד על 165,000 שקלים – זה אומר שהגרסה הרובוטית יקרה מהידנית ב-11,000 עד 15,000 שקלים (בהתאם לגרסה כמובן).