
בשנגחאי הצגתם סדאן תצוגתית שהיבואן היה שמח לקבל.
"כן ברור. אכן מדובר במכונית מרשימה אבל היא מיועדת כרגע לסין".
עם האלטו הייתם מהראשונים להציג מכונית מיני מהדור החדש אבל היא נראית פשוטה ליד המתחרות.
"יש לנו תכנית להציג מכונית מיני חדשה וקצת יותר גדולה באמצע השנה הבאה. אני מקווה שתחשבו שהיא טובה יותר. באירופה אנחנו עדיין מוכרים את האלטו, אבל לא בהצלחה גדולה כי היא קצת קטנה לדרישות השוק. המכונית החדשה תהיה ארוכה וגבוהה יותר, היא תהיה מרווחת יותר וגם עם יותר מקום למטען. היא תימכר תחילה במקביל לאלטו".
ובכלל סוזוקי מדברת על מספר חידושים לאירופה עד 2016. אתה יכול לפרט?
.jpg)
"סוזוקי בודקת ומפתחת יחידות כוח ידידותיות לסביבה. אנחנו אולי קצת מאחור בנושא הזה, אך אנחנו לומדים מהר. התקנות האירופאיות מחמירות והולכות, וב-2020, אם לא תהיה לנו חטיבת כוח מאוד סביבתית, לא נעמוד בהן. לכן נצטרך שיהיה לנו לפחות דגם היברידי אחד במבחר. אני לא יכול לפרט יותר אבל אני מאמין שנבחר בחטיבת כוח מפיתוח עצמאי".
ומה בדבר החשמל?
"כשנשיא החברה, אוסאמו סוזוקי, הגיע לאחרונה לביקור במפעל בהונגריה ונשאל על הנושא הוא אמר שההתפתחות העתידית הנכונה תהיה להתחיל עם חטיבת כוח היברידית ואז לעבור לטכנולוגיית תא-הדלק. בתחום הזה אנחנו משתפים פעולה עם חברה בריטית".