
בעוד הפנים המוכרות צפויות להישאר (במידה כזו או אחרת), ניתן להבחין בשינוי משמעותי אחד במהות המכונית – רנו טווינגו החדשה תוצע גם בתצורה של 5 דלתות. זאת לאחר שבעשרים שנות חייה היא שווקה עם 3 דלתות בלבד. אל תדאגו לתצורה הוותיקה – אנו סמוכים ובטוחים שלטווינגו הבאה תהיה גם כזו.
כמקובל כיום, ניתן גם להניח שהדור החדש יציע בסיס גלגלים מוארך – עם אורך כולל צנוע, בהתאם לאופי העירוני של הטווינגו. ניתן לראות זאת בתמונות הצד, המציגות את סרחי העודף הקצרים של המכונית. זאת הודות לטכנולוגיה מודרנית ולמנועים צנועי-מידות כמו ה-0.9 ליטר של רנו.
אם כבר נגענו בצד הטכני, זה הזמן להזכיר את שיתוף הפעולה המדובר של רנו עם מרצדס. הפרויקט המשותף החשוב והרלוונטי ביותר לנושא, הוא שהדור הבא של סמארט יחלוק פלטפורמה עם הטווינגו שלפניכם. דוגמה ראשונה יכולנו לראות במכונית הקונספט האחרונה של חברת-הבת של מרצדס, הפורג'וי, בה ניתן לזהות את הדמיון העיצובי לקו של רנו. צמד המכוניות ייוצרו במפעל של רנו בסלובניה, והשיווק שלהן יחל במהלך המחצית השנייה של 2014. יתרה מזאת, היצרניות מתכננות גם לייצר מנועים ביחד, כשלפחות אחד מהם יהיה משולש צילינדרים חדש, וייתכן מאוד שגם לו יהיה קשר לרנו טווינגו ולסמארט הבאה.