גוף המכונית עשוי מחומר מיוחד עם יכולות חמקנות מרדאר. מעניין אם זה עובד גם על רדאר של המשטרה. תא הנהג מוקף זכוכית מיוחדת שאינה בוהקת – כך שלא תבלוט למרחקים (כן, בטח). ואם כבר תא הנהג – למבורגיני מכנה אותו, אמנם, כהגיוני. אבל הוא לא. יש בו חגורת בטיחות וכריות אוויר, וגם תצוגה עילית כמו במטוסים, וכאן בערך מסתיים החלק ההגיוני. קודם כל, התא מיועד לנוסע אחד – הנהג – ומכאן שמה של המכונית. בשביל לצאת מהמכונית, הנהג נדרש להסיר את ההגה, להניח אותו על הדשבורד, לפקוד על הגג להתרומם, לעמוד, לשבת בנקודה מסוימת במכונית (שלא ישארו סימנים על הפח) ולהניף את הרגליים 180 מעלות אל עבר קרקע מוצקה. הדרך פנימה, כנראה, דומה.
אם אין אני לי, למבורגיני (וידאו)
אם חשבתם שהווננו הייתה מוזרה, חכו שתראו את למבורגיני אגואיסטהגוף המכונית עשוי מחומר מיוחד עם יכולות חמקנות מרדאר. מעניין אם זה עובד גם על רדאר של המשטרה. תא הנהג מוקף זכוכית מיוחדת שאינה בוהקת – כך שלא תבלוט למרחקים (כן, בטח). ואם כבר תא הנהג – למבורגיני מכנה אותו, אמנם, כהגיוני. אבל הוא לא. יש בו חגורת בטיחות וכריות אוויר, וגם תצוגה עילית כמו במטוסים, וכאן בערך מסתיים החלק ההגיוני. קודם כל, התא מיועד לנוסע אחד – הנהג – ומכאן שמה של המכונית. בשביל לצאת מהמכונית, הנהג נדרש להסיר את ההגה, להניח אותו על הדשבורד, לפקוד על הגג להתרומם, לעמוד, לשבת בנקודה מסוימת במכונית (שלא ישארו סימנים על הפח) ולהניף את הרגליים 180 מעלות אל עבר קרקע מוצקה. הדרך פנימה, כנראה, דומה.