על אף ההפרדה בין קו הדגמים המסחריים לפרטיים ולמרות שהמודעות לבטיחות במסחריים, אינה איפה שהיא צריכה להיות, מרצדס צריכה להיות מאוכזבת למדי מתוצאות מבחני הריסוק של הסיטאן. היצרנית הגרמנית מנסה לבסס את מעמדה בחוד החנית של הטכנולוגיה ושמה דגש מיוחד על מערכות עזר חדשות ומתוחכמות. אמנם רבות מאותן מערכות זמינות רק במכוניות היוקרה והפאר, אך אפילו חלק ממערכות העזר ואביזרי הבטיחות הבסיסיים נעדרים מהסיטאן החדש.
מרצדס מפשלת בבטיחות עם הסיטאן (וידאו)
הרכב המסחרי הקטן של מרצדס זוכה ל-3 כוכבי בטיחות בלבד במבחני הריסוק של יורו NCAPעל אף ההפרדה בין קו הדגמים המסחריים לפרטיים ולמרות שהמודעות לבטיחות במסחריים, אינה איפה שהיא צריכה להיות, מרצדס צריכה להיות מאוכזבת למדי מתוצאות מבחני הריסוק של הסיטאן. היצרנית הגרמנית מנסה לבסס את מעמדה בחוד החנית של הטכנולוגיה ושמה דגש מיוחד על מערכות עזר חדשות ומתוחכמות. אמנם רבות מאותן מערכות זמינות רק במכוניות היוקרה והפאר, אך אפילו חלק ממערכות העזר ואביזרי הבטיחות הבסיסיים נעדרים מהסיטאן החדש.