למקרה שלא הבנתם מהתמונות ומשמו של הרכב, ה-G הזה מגיע עם 6 גלגלים – תצורה לא נפוצה אך קיימת במספר כלי עבודה לשטח (וגם במכונית ספורט אחת). הגלגלים הנוספים ממוקמים מתחת לתוספת ארגז מטען פתוח. זאת אומרת שבניגוד לאי-אלו גרסאות "טנדריות" שהיו בעברו של ה-G, כאן נשמרה שלמותו של תא הנוסעים, כך שהתוצאה המתקבלת היא אקסטרה-ארוכה, אקסטרה-שימושית וגם ממש טובה בשטח.

מתחת למכסה המנוע נותרה אותה יחידת כוח עוצמתית – V8 עם צמד מגדשים והספק של 544 כ"ס ו-77.5 קג"מ (ללא ציון סל"ד, 2,000-5,000 ב-G63 AMG). תיבת 7 הילוכים מעבירה את הכוח אל כל ששת הגלגלים, כאשר מרצדס מודה שזהו לא בדיוק כלי שנועד לנהיגה דינאמית על מסלול, אך חלוקת מומנט של 30-40-30 בין הסרנים מסייעת לשמור על יציבות. לצד מערכת הנעת 6 על 6 מתוחכמת במיוחד, מדובר בחיית שטח לא קטנה.
ה-G63 6x6 מוגדר, כאמור, כרכב תצוגה. מצד שני, בהתאם לתגובת הקהל – בדגש על קהל יעד ספציפי במיוחד שמגיע מכמה מדינות עשירות באזור המפרץ הפרסי – היא כנראה תייצר את הכלי הייחודי במהדורה מוגבלת כלשהי.