"יש בישראל את כל הסיבות ששוק הדו"ג יכפיל את עצמו." אומר ינון עמית, מנכ"ל אלבר, שמפרט את הטיעונים שאנו כבר יודעים וגם שומעים שנים משאר יבואניות הדו"ג לישראל הקובלים על הצפיפות בכבישים, מצוקת החניה, מחירי הדלק, שעות כוח האדם המתבזבזות וכו'. ובכל זאת, אלבר בחרה להיכנס לשוק הנשלט ע"י צמד וותיק: מטרו עם נתח שוק של 48% ועופר אבניר עם נתח של 36%; לתחום הכי תחרותי: קטנועי 125 ו-250 סמ"ק; בשעתו הקשה ביותר של השוק. באופן עקבי מתקופת השיא ב-2008 עם כ-20,000 מסירות, שוק הדו"ג מתכווץ מדי שנה כשאת השנה שחלפה למשל סיים השוק עם כ-13,000 מסירות בלבד. מדובר לא רק בהחלשות אבסולוטית, אלא גם ביחס לכלי הרכב הנעים על 4 שמכירותיהם עלו באותה תקופה. בין הסיבות המרכזיות לירידה המתמשכת היא העלייה בתעריפי הביטוח, אבל עמית, שומר על אופטימיות ומצהיר: "עד 2015 אלבר מוטו תהפוך לאחת מ-3 השחקניות המובילות בתחום. אנחנו כאן בשביל הטווח הארוך ואני בטוח שבאמצעות הסינרגיה בין אלבר לדיאלים נוכל להגדיל את השוק. בזכות הגב של אלבר נוכל להציע מסלולי רכישה או מסלולי ליסינג ל-18 ו-36 חודשים, נציע ליסינג מימוני או תפעולי ברמות שירות שונות וגם נציע ביטוח במחירים תחרותיים. מחירי הליסינג צפויים לנוע בין 200 ל-500 שקלים לחודש לכל היותר."

דגמי דיאלים בישראל
את הפריצה לשוק הישראלי תעשה אלבר מוטו עם 5 דגמים: הבסיסי שבחבורה הינו ה-S1. מדובר בקטנוע 125 סמ"ק (11.5 כ"ס), בעל ממדים צנועים ומיכל דלק גדול של 10.2 ליטר. המחיר: 13,840 שקלים. אחריו נמצא ה-B Bone – קטנוע ייחודי במראהו ובעל עיצוב של שלדה חשופה (Bare Bone) המתהדר באותה יחידה כוח ומוצע במחיר של 15,845 שקלים. אח"כ נמצא את צמד קטנועי ה-S3. האחד בנפח 125 סמ"ק (12.9 כ"ס) והאחר בנפח 250 כ"ס ו-24.7 כ"ס. שני דגמי ה-S3 מצוידים במגן רוח, תא מטען בעל מנגנון פתיחה חשמלי וב'מפתח חכם' – פריט ייחודי לסגמנט. מחיר: 18,840 ו-24,946 שקלים בהתאמה.
בין שני דגמי ה-S3 נמצא את ה'רודווין' (Roadwin) מדובר באופנוע בנפח 125 סמ"ק המפיק 14.2 כ"ס, ומציע תיבת הילוכים ידנית בת 5 יחסים, חישוקי 17 אינץ' ומיכל דלק של 16 ליטר. המחיר: 19,850 שקלים. כל הדגמים יציעו אחריות לשנתיים.
לא שוללים ייבוא מותגים דו"ג אחרים
אלבר היא חברת הליסינג הוותיקה ביותר בישראל והשנייה בגודלה, אחרי שלמה סיקסט. בשנים האחרונות התרחבה החברה לענף המוסכים, שירותי הדרך והגרירה, פתחה אולם תצוגה ופרשה עשרות נקודות מכירה ברחבי הארץ. כל אלה אמורים לסייע ולהשלים את פעילותה בתחום מכירת והשירות בתחום המכוניות כמו גם בתחום הדו"ג. אגב, קברניטי החברה גם אמרו כי אמנם אין להם רצון להיכנס לתחום ייבוא מכוניות, אבל הם לא שוללים ייבוא מותגים דו"ג אחרים.
מי את דיאלים?

הזווית הישראלית
בסוף שנות ה-80 ותחילת ה-90 יובא מותג דיאלים לארץ. היה זה טוסטוס בסיסי של החברה, בשם ליברטי, שזכה לפופולאריות נאה, אך בסופו של דבר יבואו הופסק. בסוף שנות ה-90 נעשה ניסיון נוסף לייבא את מוצרי החברה ויובא קטנוע 50 ואופנוע 125 סמ"ק. גם בפעם הזו השיווק הופסק מסיבות התלויות ביבואנית, ולא במוצרים עצמם.