מטרה נוספת בתכנון המכונית הייתה היצמדות למידות קומפקטיות. את זה פרארי מנסה להגיד תוך שהיא מספרת על בסיס גלגלים הדומה (או אף זהה) לזה של ה-458 איטליה. רק שכאן יש מנוע V12 גדול עם מערכת ה-HY-KERS. בהסתכלות לאחור אנחנו יכולים לומר של-458 בסיס גלגלים זהה לזה של האנזו הוותיקה – 265 ס"מ, כאשר זו האחרונה הייתה ארוכה, רחבה וכמובן נמוכה יותר. ניתן להניח שה-F150 תזכה לפרופורציות דומות, למעט לאורך.

בוודאי שמתם לב שהזכרנו את מונח הקסם "V12". פרארי שמה קץ לשמועות על ה-V8 בעל צמד המגדשים ואומרת חד וחלק – המנוע ב-F150 יהיה אבולוציה של המנוע שראינו ב-F12 ברלינטה. זו, להזכירכם, עדיין מחזיקה בתואר הפרארי הסדרתית החזקה ביותר עם 740 כ"ס – תואר שה-F150 בוודאי תיקח ממנה. המנוע, בעל נפח של 6.3 ליטר, מעיף את ה-F12 ל-100 קמ"ש ב-3.1 שניות בדרך ל-340 קמ"ש ואף מעבר. בהנחה שה-F150 תשקול למטה מטון וחצי (קצת פחות ממשקלה של ה-F12), שמספר הסוסים באורוותה ובכלל רמת מכלוליה יעלו על אלה שבברלינטה – השמיים הם הגבול בכל הנוגע לביצועים.